Foto bij 5 Go to school

O.o het is daar nog drukker dan bij ons op school..... En daar stik je al vanwege de drukte!


Ach jah ik typ hier maar wat onzin omdat ik me verveel....

Ik schrijf alleen niet zo vaak een hoofdstukje omdat ik het heel erg druk heb met school enzo....

Wie zou het leuk vinden als ik hier gewoon melige (HP) plaatjes pleur?


Ik zelf vind dit trouwens een saai hoofdstuk...

Punjuuhh POV



Met een zachte plof landden we op de grond. We waren dóór de boom heen gevallen. Terwijl Alohmoraize "RIJDEN!!" riep, keek ik omhoog narht autovormige gat in de wilg. Alohomoraize schudde me wakker. "We zijn uit de boom, rijden!" Meteen kwam ik in actie. "Leeft jouw toverstok eigenlijk nog?" Alohomoraize keek me verbaast aan waarna ze naar haar toverstok keek. "Neee, Hj is helemaal kapot.... Ik ga sneaky toverstokruilen met Draco!" Ik knikte "Goed idee... Maar eerst OP NAAR HARRY OM HEM TE CHANTEREN EN OP ONZE SCHOOL TE LATEN WERKEN!!" Alohomoraize keek me aan. "Chanteren, met wat?" Ik zuchtte "Met het breken van z'n stokje. Ik dacht dat we dit hadden afgesproken!" Alohomoraize keek uit het kapotte raampje "Ik weet het. Ik wil alleen eerst Draco's toverstok afpakken." Ik vond dat wel logisch omdat er zekertewetem magie aan te pas kwam bij de grote ontvoering. "Okey, maar wat doen we nu?" Deze keer was het alohomoraize's beurt om te zuchten. "Door de vertraging door de beukwilg is Potter al binnen in Zweinsten, ik vrees dat we ons voor moeten doen als leerlingen." Snel pakte ik mijn tas. "Welke afdeling?" vroeg ik opgewekt "Ik heb altijd een paar uniformen bij de hand. Voor het geval dat!" Haar gezicht klaarde op "Ik wil in zwadderich! Dat is handig voor het omruilen van Draco's stok!" Ik knikte en gaf haar de kleding. "Ik ga wel in griffoendor. Dat is makkelijker voor het chanteren van Harry."

Na een tijdje liepen we het kasteel binnen. Alohomoraize keek verlangend naar de deuren van de grote zaal. "Ik heb honger, zullen we naar de grote zaal gaan?" Snel hield ik haar tegen. "Nee! Perkie weet dat we hier niet op school zitten. En we vallen nogal op als we als griffoendor en zwadderaar tegelijk de grote zaal binnen wandelen. En dan ook nog eens te laat!" Alohomoraize begreep het probleem. "Dan gaan we naar de keukens?!" "Goed idee. Maar hoe komen we daar? Ik ben hier voor het eerst weetje..." Alohomoraize trok me mee naar een schilderij. "We kietelen gewoon deze peer!" Verbaasd keek ik haar aan "We moeten een peer kietelen... WAAR SLAAT DAT OP?" Alohomoraize probeerde me te kalmeren. "Rustig aan! Misschien zien we dobby wel!" Meteen klaarde m'n gezicht op!

Reageer (11)

  • RandomnessXx

    IK. WIL. DOBBYYYY!!

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    VERDER!

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    DOBBY!

    1 decennium geleden
  • Dydy

    dobbyyyyyyyyyy

    i love dobby

    een te geweldige verhaal

    KUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!! kudo moet anders dobby boos

    1 decennium geleden
  • Illusie

    Geniaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen