Foto bij 35%

Keighley Mackenzie O'Malley

Lachend ging voegde ik me weer achteraan in de rij. Ik wringde mijn doorweekte, seepsop, haren uit en keek richting Caitlin die me hoofdschuddend aankeek. "Wat?" Vroeg ik arrogant waarna een andere meid tegen me begon te praten. "..top wat je daar net deed!" Ik lachte even en maakte een wegwuif gebaar. "Het was niks.." Zo ratelden we even verder, totdat Caitlin me bruut uit de rij trok en me een duwtje gaf. "Wáár sloeg dát in vrédes naam op?" Vroeg ze me serieus, haar wenkbrauwen trokken naar onder, wat betekende dat ze écht boos was. "Jij en Justin konden het toch zo goed met elkaar vinden?" Ik zuchtte even en keek Caitlin aan. "Er is gewoon...nevermind" Ik schudde mijn hoofd, wat kon ik erover zeggen. "Het was een misverstand.." Ik slikte even, het was géén misverstand, ik hield van hem, met heel mijn hart. Toch was ik boos, en teleurgesteld in hem, hij had me voorgelogen. Het gene wat ik voor hem voelde was het tegenovergestelde. "KEIGHLEY MACKENZIE O'MALLEY!" Riep Caitlin nu hard, haar ogen fonkelden gevaarlijk. "Klets niet!" Gilde ze. "Vertel me verdomme gewoon waarom je zo..zoo..niet 'keighley' bent de laatste dagen?" Ze rammelde me nu door elkaar waardoor ik geirrtieerd met mijn ogen rolde. Ondanks haar geschreeuw voelde ik me nog steeds goed, goed doordat ik hem had kunnen beet nemen, terug pakken, en dat voelde goed. "Hé lies to me" Zei ik zacht waarna het rammelen afnam, langzaam, beetje bij beetje. Een overdovende lach glamde mijn oren binnen. "LIEGEN? JUSTIN?" een nog hardere lach galmde mijn oren binnen. Even keek ik Caitlin met waterige ogen aan, ze geloofde me niet? Ik beet op mijn lip, het leek alsof de hele school me aankeek. Ik bedacht me geen moment en maakte me uit de voeten, een blik voelde ik branden, eentje die ik kende uit duizenden. Caitlin riep me nog wat achterna, dat het niet zó bedoeld was, maar zó kwam het wel over, en daarbij, had ik geen ene fuck zin meer in school. Ze konden stikken in die hele LSD.


sorry voor de kortheid.

Reageer (2)

  • Elevator

    verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i love your story xxx je wasbeer

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aawh!
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen