Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • SapereAude

    Ik ben het met Bofur eens!

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Hij moet naar huis gaan en haar meenemen:Y)
    Ik ga verder lezen ^^

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Ohja, hij moet naar huis gaan,(krul)
    EndatzegiknietalleenomdatikGeorgedanwatmeerzie/lees(cat)

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Weetje toen ik de eerste paar zinnen las en vervolgens de naam Judith. Dacht ik dat Fred met een of ander wijf was getrouwd in Portugal of zo (cat) Dus ik schrok me eerste instantie ontzettend dood : D Maar dat kwam ook omdat ik over 'Vijfjarige' heem las. Hahaha :'D En ik vind dit zo zielig ik heb bijna tranen in mijn ogen :[ Maar Fred is echt zo droog en zielig tegelijkertijd en....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik ben er nog steeds niet overheen dat Lexi er niet meer is.... *pinkt letterlijk een traantje weg* En die brief van Lexi... Ö Jaloersheid heerst omdat je dat gewoon zo mooi hebt geschreven en dat eigenlijk gewoon onmogelijk is voor mij om zo mooi te bevatten en .... AAAAAAHH, Shit dadelijk wordt ik net zo als jij en dat is niet zo goed (krul) Trouwens, Fred mag mij wel naar bed brengen hoor en kei cute liedjes voor mij zingen c: , maar dan hoeft hij niet meer terug te gaan naar beneden, hoor -wbw-(krul)

    1 decennium geleden
  • vivian07

    Ik dacht echt PRECIES hetzelfde als ZOURRY. lol.:)
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen