for all you sweethearts,, who left a reaction and for who's making them



I (H) you all

english
nobody deserves your tears,, but whoever deserves them will not make you cry

OMG,, what should I say now. How am I gonna save myself out of this. i cant just say I love you so much it makes my head hurts or I don't love you,, what the hell do you think you stupid,, big headed,, ow look at me I'm better then every one,, freakish guy. He won't believe me,, whatever I tell him.

Lucky for me the phone rings,, and before I have to answer it I get up to get it. “Hii sweety” Now you you guess who it is. “Hii mom” I don't really sound enthusiastic. We talk for a minute,, yes you see it good,, a whole minute,, and then we hang up. She told me she send me some money,, because she is staying with dad in Berlin for at least 2 weeks. Now I'm sad again,, what if I wasn't born would they have been happier now??.

I walk back to the couch,, and Edward stands in front of it. He hugs me “It's okay,, hunny,, you're gonna be fine” he says almost whispering,, in my ear. “That's not what I am afraid of” I say with my head pressed to his chest. I slowly breath in his sense. Great big mistake,, I can't even comment on that. He smells like,, ho do I explain this without sounding crazy,, like hot chocolate and fresh baked cookies.

“I still want a answer on my question” we let go of each other. “Well I want my parents to love me,, looks like we both don't get what we want” I mumble,, when I walk away. “Aislin” He says when he walks after me. “No,, I don't like you that way” I say,, wow I almost believed myself. “shall we quit this game,, you are getting a bit pissed of about it” he says. “No,, I can still ask you one question” he nods. “How come you don't have a girlfriend already” “I keep my distance,, as you might have noticed” I nod. “Because I'm a bit of a bad boy” Now I laugh and he look confused. “Didn't anyone told you,, some girls like bad boys” “And are you one of those girls,, miss Aislin” Even if you would hit him wit a baseball bet right now,, he still would smile right now. “Maybe,, depends on the boy,, mister Edward”

We both laugh,, till his phone starts to ring. “I've got to take this” and he stands up,, and answers the stupid ringing. I close my eyes for a second,, just to think about this conversation. “Are you still tired” a sweet voice asks. “No,, I was just thinking” I open my eyes,, and I see Edward sitting really close to me.

“We can watch a movie if you would like,, Jasper and Alice are coming too” I look at him. “Okay,, is cool,, but first I want to shower,, real quick” I stand up and walk up the stairs. Halfway there I turn around “You will enjoy yourself for a couple of minutes,, right??” “Sure,, I will set up everything,, just take your time” I walk further and in to the shower. There I let myself drop against the wall. I've never felt so happy before


What a wonderful life I've had! I only wish I'd realized it sooner.


dutch
Niemand verdient je tranen, maar wie verdient ze zal je niet zien huilen

OMG,, wat moet ik nu zeggen. Hoe moet ik mezelf redden uit deze situatie. Ik kan niet gewoon zeggen Ik hou zoveel van je,, dat mijn hoofd er pijn van doet of Ik hou niet van je,, Wie denk je dat je bent,, jij ,stomme,, egotrippende,, ow kijk mij nou ik ben beter dan iedereen,, gefreakte kerel . Hij zal me niet geloven,, wat ik hem ook zeg.

Gelukkig voor mij gaat de telefoon,, en voordat ik een antwoord moet geven sta ik op,, en neem ik op. “Hii lieverd” Nu kun je raden wie het is. “Hii mam” Ik klink niet echt enthousiast. We spreken voor een minuut,, ja je ziet het goed,, een hele minuut, en dan hangen we op. Ze vertelde me dat ze me wat geld heeft gestuurd,, want ze verblijft bij vader in Berlijn voor minstens 2 weken. Nu ben ik weer verdrietig,, wat als ik niet was geboren zouden ze gelukkiger zijn nu??.

Ik loop terug naar de bank, en Edward staat er voor. Hij knuffelt me “Het is oke,, hunny,, het komt goed” zegt hij bijna fluisterend,, in mijn oor. “Dat is niet waar ik bang voor ben” zeg ik met mijn kop tegen zijn borst gedrukt. Ik adem langzaam zijn geur in. Grote fout,, zelfs daar kan ik geen kritiek op hebben. Hij ruikt naar,, hoe kan ik dit verklaren zonder gek te klinken,, naar warme chocolademelk en vers gebakken koekjes.

“Ik wil nog een antwoord op mijn vraag” we laten elkaar los. “Nou ik wil dat mijn ouders van me houden,, ziet er na uit dat we beide niet krijgen wat we willen” mompel ik,, wanneer ik weg loop. “Aislin” Hij zegt dat als hij achter me aan loopt. “Nee, ik voel niks voor je,, op zo'n manier” zeg ik,, wow ik geloofde bijna mezelf. “moeten we stoppen met dit spel,, je begint een beetje booste worden” zegt hij. “Nee,, ik heb nog steeds een vraag voor je” Hij knikt. “Hoe komt het dat je nog geen vriendin hebt” “Ik hou mijn afstand, zoals je misschien is opgevallen” Ik knik. “Want ik ben een beetje een slechte jongen” Nu moet ik lachen en hij kijkt verward. “Heeft niemand dat je verteld,, sommige meisjes vallen op slechte jongens” “En bent u een van die meisjes,, miss Aislin” Zelfs al sloeg je hem nu met een knuppel,, zou hij nu nog lachen. “ Misschien,, hangt af van de jongen,, heer Edward”

We lachen, totdat zijn telefoon begint te rinkelen. “Ik moet deze nemen” en hij staat op,, en de beantwoord zijn domme beltoon. Ik sluit mijn ogen voor een seconde,, om na te denken over dit gesprek. “Ben je nog steeds moe” vraagt een zoete stem. “Nee, ik zat net te denken” Ik open mijn ogen, en ik zie Edward zitten dichtnaast me.

“Wij kunnen een film kijken als je wil, Jasper en Alice komen ook” Ik kijk naar hem. “Oke,, is cool,, maar eerst wil ik een douche,, echt snel” Ik sta op en loop de trap op. Halverwege draai ik me om. “je red je jezelf toch wel voor een paar minuten,, he” “Tuurlijk, ik zal alles klaar zetten,, neem de tijd” Ik loop verder en naar de douche. Daar laat ik mezelf tegen de muur zakken. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld


Wat een heerlijk leven heb ik gehad! Ik wou dat ik het eerder had gerealiseerd.

Reageer (2)

  • Wasilewski

    MOREMOREMOREMOREMOREMOREMORE
    are we clear?

    iloveyou<3
    &your story offcourse<333333333333
    it's so lovely!

    1 decennium geleden
  • Riddles

    oeoeoeoe more more more!!! (yeah)
    I wanna read more!

    I'm I clear to you? :D
    xXxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen