Foto bij 062~

Sorry mensjes, maar er komen een hele boel deprimerende stukjes aan ... XD gewoon een waarschuwing...

Gustav PoV
Daar stond ik dan, als noodBabysit voor Tom en Bill. Georg in de bossen, Laura weggelopen...Ik zuchtte, hoe zou ik het ooit moeten uitleggen aan de 2 moeders die zich nu om niets zorgen moesten maken, die nu eigenlijk aan het ontspannen waren. ik beet op mijn lip, maar draaide me dan om om de huistelefoon te nemen en het kaartje op de frigo waar het nummer van Simones gsm en het nummer van hun hotel op stond. Tom keek me aan, puppy oogjes. Ze hadden geen effect, of toch bijna niet. Ik was te veel bezig met andere dingen dan me bezig te houden met zo'n dingen. 'Wat gaan we nu doen?' vroeg Bill zacht. 'Nogal logisch, we doen wat Georg zei.' zei ik kortaf. 'Jullie twee gaan jullie EN Laura's moeder bellen, en ze alles uitleggen, alles. En we gaan haar vertellen dat Georg het bos in is, en dat wij zo meteen gaan zoeken of ze toch niet in de buurt is.' zei ik traag, maar hard. Ze hadden weer eens overdreven, weer net die stap over de lijn. Alleen hadden ze er deze keer zelf geen last van, het was Laura die met de problemen zat. Ik probeerde de telefoon aan Tom te geven, maar hij sprong ervan weg alsof het gloeiend heet was. Of eerder gezegd, beschuldigend. Bill nam hem wel aan, maar ik zorgde ervoor dat Tom naast hem zat, ze moesten maar samen bellen en samen alles uitleggen. 'Mam? Nicole?' hoorde ik Bill zachtjes vragen. In het begin was het nog allemaal vrij rustig aan de andere kant, maar Simone was al lichtjes bezorgd, want ze kende de jongens goed genoeg om te weten dat ze niet zomaar zouden bellen, en dat ze het normaal zelf eerst zouden oplossen. Ik keek naar hun gezichten toen ze alles vertelden; Laura weggelopen, Georg het bos in om hen te zoeken, problemen met Laura en Tom... Ik hoorde Simone door de telefoon roepen, Bill moest de telefoon van zich afhouden, maar hij hield zich sterk. Ik merkte dat bij Tom een traan aan zijn oog ging, maar hij haalde hem niet weg. Hij liet hem rollen. Aan de andere kant van de lijn was Nicole aan het snikken. Je zou voor minder... als je Dochter er plots vandoor was en haar beste vrienden haar verraden hadden.

Reageer (6)

  • XTokioHotelXLov

    wouww egt verder gaan

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder, please!
    x

    1 decennium geleden
  • Assje

    2 Uilskuikens --'
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • Aldea

    snel verder gaaaaan.

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Zielig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen