Foto bij Part 5.

Niall Horan.
'Jongens, zijn jullie er klaar voor? Remember, alles in toegestaan, maar het duurt niet langer dan een halfuur, oke?' Een van de beveiliginsmannen keek ons een voor een doordringend aan en ik zuchtte. Die regels konden me echt gestolen worden. Ik ging me echt niet aan een halfuur houden als het mooiste meisje uit Londen straks voor mijn neus stond. Nee, het moest langer duren dan een halfuur, ze moest met me mee op een date. Ik had al het perfecte in mijn hoofd opgesteld en ik hoopte dan ook dat ze me niet zou afwijzen.
De deur ging open en de eerste meisjes wandelde binnen. Aan hun gezichten kon je zien dat hun zenuwen er vanaf dropen en ze moeite moesten doen om niet te flippen. Ik snapte nog altijd niet hoe dat zo kan. We waren gewoon een stelletje jongens, die toevallig een boyband vormde, als we niet hadden bestaan, hadden ze ons probably nooit gekend. Terwijl ik hun begroetten met een knuffel en een glimlach, hield ik mijn aandacht gericht op de deur. Zodra ze binnen stapte, voelde ik hoe mijn hart zich mee speelde. Een grijns verscheen op mijn gezicht en Louis stootte me aan. 'Is dat haar?'
Ik knikte langzaam. Ze kwam steeds dichterbij en gaf de andere jongens wat voorzichtig een knuffel. God, wat was ze schattig. De glimlach op haar gezicht maakte me duidelijk dat ze op dit moment even niet gelukkiger kon zijn en ik genoot ervan om het te zien. Ik wou dat ik haar ook zo gelukkig kon maken, dat ik de reden van haar glimlach werd. Want geloof me, ik had er alles voor over om telkens die glimlach te zien, alles. Ze kwam langzaam dichterbij en het leek erop alsof haar glimlach haar steeds groter werd. Ik was niet de enige die het opviel, want Louis keek even naar me en liet zijn duim even zien. Ik glimlachte en voelde de adrenaline door mijn lichaam gieren. Nooit had ik gedacht dat ik ooit een fan zou vragen om met me op date gaan, nooit had gedacht dat ik ooit zoiets zou voelen. Mijn zenuwen namen mijn gedrag over en ik hoopte zo hard dat ze me niet zou afwijzen, dat ze ja zou zeggen, dat ze de date leuk zou vinden, want wauw, ik had me toch iets bedacht.
'Hi lovely,' mompelde ik nonchalant, toen ze eindelijk voor me stond en ze glimlachte liefjes naar me. De gevoelens in mijn buik leken bijna uit elkaar te barsten, toen ik haar aankeek en en ik voelde me zo ontzettend goed. Ik negeerde het feit dat iedereen stond te kijken hoe ik tegen haar zou reageren en gebaarde met een middelvinger achter mijn rug dat ze zich op andere moesten gaan focussen. Louis was de enige die het zag en vertelde de andere jongens dat we even 'alone-tijd' nodig hadden. 'Nog mijn verontschuldigingen voor vanmiddag, ik was erg onbeleefd tegen je.'
'Het is oke, je twee keer ontmoeten op een dag maakt het helemaal goed.' glimlachte ze verlegen, terwijl ze nu haar ogen naar beneden liet glijden en even kort naar de grond staarde. Zelfs wanneer ze zo onzeker was, deed ze iets met me. Ze was zo mooi, zo perfect. 'Zou ik, je mogen knuffelen?'
Voor ik ook maar antwoord had gegeven, trok ik haar in mijn armen en wierp ik een korte blik op de jongens, die grijnsde overdreven, terwijl ze zich bezig hielden met de andere meisjes en ik glimlachte. Well, dit was een begin. Ze sloeg voorzichtig haar armen om mijn middel en ik glimlachte even kort. Nooit had ik zo graag met een meisje willen knuffelen en nu gebeurde het gewoon en ik wist dat als ik haar nu zou loslaten en geen actie zou ondernemen, alles voor niks was geweest. 'Mag ik je iets vragen?'
Ik fluisterde het liefjes in haar oor en ik voelde dat ze knikte. Ik glimlachte even kort en fluisterde toen de meest belangrijke woordjes in haar oor. Ze mocht me niet afwijzen, dat kon ze niet maken. Ik moest en zou haar mee uit nemen, haar laten zien dat ze zoveel meer is dan alleen een verlegen meisje. Diep in haar verschuilde een karakter die vast nog nooit iemand heeft kunnen laten verschijnen. Maar dit was een uitdaging. Ik zou haar voor altijd in mijn hart sluiten, nu tot aan het eind. 'Will you please go on a date with me? I wanna get to know you better.'


Vinden jullie het nog leuk? Let me know, much love x

Reageer (40)

  • Sweeter

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    1 decennium geleden
  • Ahern

    jaaaa, natuurlijk wil ze dat!
    Jezus, dit is mooi!!

    1 decennium geleden
  • NiallHoran1D

    Ik moet zo naar school maar ik wil verder lezen :(
    Als ik deze middag thuis kom, meteen dit verhaal weer lezen!(A)
    I love this story! <3

    1 decennium geleden
  • Dysphoria

    Omg, dit is zo cute. 8D

    1 decennium geleden
  • giante25

    ahhh...!! How Cute!!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen