Foto bij 063~

6 reacties voor 8.30 uur = nieuw deeltje, vanavond nog!

Georg POV;
Ik wist echt niet meer waar te kijken, ik hoopte alleen dat ik haar niet gepasseerd was. Wat dan? ik was gewoon zo kwaad. Hoe kon Tom zo ...dom gedaan hebben, hij was gek van Laura, en dan het feit dat Bill erin mee gegaan is... ik schudde mijn hoofd, niet dat het veel uithaalde. IK liep nu al meer dan een uur in het bos, niets gevonden. Geen Laura, geen wolven, gelukkig geen lijk of bloed.. Ik zuchtte luid. Misschien was het toch beter geweest als we het hen hadden gezegd van de wolven, misschien zou ze dan de bossen niet zijn in gelopen maar.. Gezien de staat waarin ze zich bevond, had het dan nog aanlokkelijker geleken denk ik. Ik struikelde over een grote boomwortel en schaafde mijn handen. Normaal zou ik geprobeerd hebben om ze te verzorgen maar ergens had ik daar geen zin in. ik zou tijd verliezen, en ik had al zo weinig tijd. Ik keek op mijn horloge, half 11. Zouden Tom en Bill al gebeld hebben naar Simone en Nicole? Hoe zouden die gereageerd hebben? Waarschijnlijk zouden ze hun weekendje afblazen, meteen naar huis komen. Een zoekactie op poten zetten, wel, ik was hen voor op zijn minst 1 van de gebieden. Ik was al een one-man- zoekactie begonnen. Alleen zou tijd moeten uitwijzen of ik succes had. Ik hoopte erop, ik zou gewoon niet met mezelf kunnen leven als haar iets overkwam en ik had het kunnen voorkomen. Het kwam in me op hoe Bill zich zou moeten voelen, hij was de laatste tijd zo down. Waarschijnlijk omdat hij zich toch iets van die weddenschap begon aan te trekken. Ik hoopte maar dat dat de reden was en dat er geen depressies zaten aan te komen. Het zou ons verschrikkelijk tegenwerken, net zoals dit ding tussen Tom en Laura niet erg bevorderend was voor de toekomst. TOm? Hoe zou TOm reageren moest Laura nooit meer terug komen? Ik zuchtte. Als ik zo pessimistisch zou blijven denken zou ik Laura nooit vinden, ik moest gewoon goed rondkijken, hopen en ... roepen. 'Laura!' 'Laura! waar zit je?!' riep ik. Geen reactie, geen enkele. Alleen een paar vogels die opgeschrikt werden door het geluid en daarom wegvlogen. Maar geen Laura. OF was ze te ver weg? Ze had maar een goeie 45 minuten voorsprong, maar volgens Bill was ze het bos ingespurt. Ze zou stukken sneller vooruit zijn geraakt dan ik, met haar turnkwaliteiten...
--

Oké, even vergeten te zeggen, maar ik zie Laura zo een beetje als het perfecte kindje; Kan goed zingen, studeert mode (als ze groter is), heeft goeie contacten (merk je later wel), speelt Piano en is een verschrikkelijk lenige turnster, op het rare af. --> gewoon achtergrond info... (A)

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen