Foto bij 068~

nieuw stukje!!!! reacties plz??? :Y)

Georg Pov
'Laura dacht dat het kwam doordat zij en Tom zo close werden, dat je daarom zo ...achterdochtig leek te doen.' mompelde ik zacht. Simone schudde haar hoofd. 'iK wist dat het ooit weer naar boven zou komen. Zware Emotionele druk kan veel schade aanrichten maar bij haar... de gevolgen kunnen niet voorzien zijn. Het zou best kunnen dat ze niet eens meer van de dingen houd waarvan ze vroeger gek was. Nieuwe vrienden, nieuwe dingen die ze leuk vindt, andere dingen waarvan ze vroeger hield en die ze nu gaat haten.' zei Nicole met een knikje naar de deur langswaar Tom, Bill en Gustav verdwenen waren. 'MIsschien... misschien is het allemaal zo erg nog niet, misschien was het een bevlieging, was het tijdelijk... ze is geschrokken..misschien...' ik probeerde een verklaring te vinden waarom Laura zich zo raar had gedragen. Nicole was er zo zeker van dat Laura's hele Karakter, haar hele IK veranderd zou zijn. MIsschien zou ze nu wel voor roze gaan en al van die fluffy dingen. Of zou ze gothic worden of... ik zuchtte. 'Het kan toch dat....' 'Georg, het is gewoon zo.' zei Simone streng toen ze me onderbrak. IK klonk verschrikkelijk wantrouwig, maar ik was gehecht aan de 'oude' Laura, en dat was iets wat ik niet kon loslaten. Loslaten doet altijd pijn. 'Georg.' zuchtte Nicole. 'Laura is niet de eerste van mijn familie die dit tegenkomt. Toen mijn zus 14 was, werd ze zwaar gepest, zij heeft die ziekte ook en ze... ze was altijd een heel erg rozig kindje geweest, een prinsesje dat van Barbie naar Hello Kitty ging. Maar op een keer... ze sloeg helemaal door. Ze had lang blond haar, ze sneed het allemaal kort en verfde het zwart met rood. Haar hele kleerkast kieperde ze uit het raam en ze schafte een nieuwe aan, bijna helemaal zwart. Haar kamer werd helemaal veranderd, van roze naar... zwart en rood... mijn zus was helemaal veranderd, en nu kan ze zich daar niet eens iets van herinneren.' zei Nicole met moeite. Ik knikte, ik zou er mee moeten leren leven, net zoals Laura, Bill, TOm en iedereen dat zou moeten doen.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen