Foto bij 10.4

Zarry.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Nikki4ever

    Ik ben besloten dat hij niet genoeg van Amy houdt!!!

    1 decennium geleden
  • Cinta

    serieus, ik krijg meer en meer een hekel aan justin, hoe kan dat!?
    okey dat is niet zo moeilijk...ik heb een liever vriendje!!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • niggarauhl

    neeeee dit verhaal mag niet aflopen ): ik las eerst altijd alleen maar verhalen als ze al veel hoofdstukken hadden of al af waren.. maar jullie verhaal leek me zo leuk dat ik het wel meteen moest lezen. normaal als mensen een tijdje niet schrijven vergeet ik het verhaal weer maar bij jullie is dat niet zo. en elke keer als ik op quizlet kom is het eerste wat ik doe is kijken of er al een nieuw hoofdstuk bij dit verhaal is (: jullie verhaal is gewoon zoooo leuk. elk hoofdstukje weer haha & het is nooit langdradig geweest. maar als jullie er toch een eind aan willen maken dan asjeblieft wel een goed einde? kan me niks schelen dat dat 'standaard' is..

    1 decennium geleden
  • EllleVEE

    wowie, ik zat 40 hoofdstukken achter haha :')
    still love it <3

    1 decennium geleden
  • Lumoure

    Als ze maar bij elkaar komen (dat ze al zijn maar niet voor lang denk ik), dan vind ik het goed.
    En ze leven nog lang en gelukkig.. HAPPY END!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen