Foto bij Chapter Twelve.

Is it true that you've changed ft Harry E. Styles.

Na het eten gingen we met z'n allen naar een film kijken, een horror. Ik vond dat eigenlijk niet zo leuk. Ik haatte dat soort films, maar gelukkig hadden de jongens gezegd dat als ik het echt té eng vond, ik bij één van hen mocht bij kruipen. Dat stelde me al een beetje gerust. Gezellig onder dekentjes zat ik samen met Brunilda in een zetel. Het werd 'Amityville of Horror', de jongens zeiden dat het een hele goede film was, maar dat hij best wel creepy was. Ik durfde te wedden dat ze die film hadden gekozen omdat ze mij bang wouden maken. Waarschijnlijk wouden ze ook dat ik bij één van hen kroop. Dat kon ik zo aflezen van hun gezichten. Bij Louis en Harry was dat het duidelijkst. De film ging oover een behekst huis en dat er een familie in dat huis introk. De film was amper begonnen en ik vond hem nu al eng. Dus nam ik mijn dekentje en stond op. Louis, Harry en Liam keken veelbelovend, maar ik liep niet naar hun, maar naar Niall. Deels omdat ik hen wou plagen en omdat ik me het veiligst voelde bij Niall. Hij glimlachte breed, sloeg een arm rond mij en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek nog even achter me en zag dat Louis, Liam en Harry met een pruillipje naar me keken. Ik stak m'n tong uit en zag ook dat Brunilda en ondertussen bij Zayn was gekropen. Die twee zagen er best schattig uit samen. Al snel viel ik in slaap op de schouder van mijn neef. Ik wist niet meer wat er gebeurde in de film, maar blijkbaar was het einde nabij. Ik hoorde stemmen en ik besloot om mijn ogen even open te doen. Louis stond voor me samen met Liam. "Je moet haar voorzichtig oppakken, hoor." "Dat zal ik ook wel doen, Liam." "Ja, maar je weet nooit met jouw lompigheid." "Ik kan ook voorzichtig zijn. Waarom vertrouw je me niet?" Ik hoorde dat er verontwaardiging in Louis' stem zat. "Ach, laat ook maar. Ik wil gewoon dat er niets met haar overkomt." Ik voelde opeens twee armen die me oppakte. Ze droegen me tot de kamer waar ik verbleef en ze legde me op het bed. Louis fluisterde 'Slaap wel, Audrey' in mijn oor en verdween weer.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen