@Maritt Overbeek


Langzaam kleed ik me om. Beneden hoor ik Justin met zijn moeder bellen. Uiteindelijk komt hij naar boven, en ik doe net mijn broekje nog snel aan. "Oh sorry, ben je nog bezig met omkleden?" vraagt hij, en hij wil weer terug naar beneden lopen. "Nee nee, ben al klaar." Hij komt mijn kamer ingelopen en bekijkt mijn kamer. "Leuke kamer heb je." zegt hij glimlachend, en hij laat zich rustig op mijn bed zakken. "Waar wil je dat ik ga slapen?" vraagt hij, terwijl hij kijkt of hij ergens kan liggen. "Ik heb nog een matras liggen, onder mijn bed. Help even, dan halen we hem er onder vandaan." Hij knikt, en samen trekken we het matras onder mijn bed vandaan. "Vind je het goed als je daar ligt?" vraag ik twijfelend, maar Justin vind het geen enkel probleem. "Mij maakt het niet uit waar ik lig, als jij je maar veilig voelt." antwoord hij lief, en hij gaat op het matras liggen. Ik doe het licht uit en ga net als Justin, in bed liggen. "Weltrusten mooie meid." fluisterd hij, en ik voel me ineens heel gelukkig, ondanks alles. "Weltrusten Jus."

Midden in de nacht schrik ik ineens wakker. "Justin..?" fluister ik voorzichtig. Zachtjes begin ik te snikken. "Maritt? Wat is er meisje?" Ik hoor Justin omhoog komen van zijn matras. "Ik had een enge nachtmerrie.." snik ik. "Rustig maar." Ik voel Justin zijn hand de mijne zoeken. Ik pak zijn hand beet en probeer verder te slapen, maar S blijft maar door mijn hoofd spoken. Ik sta op, en laat me bij Justin zijn matras zakken. "Wat ga je doen Maritt?" vraagt hij, terwijl hij mijn hand iets steviger beet pakt. "Mag ik bij jou liggen, ik kan niet meer slapen.." "Tuurlijk, kom maar." Ik duw de dekens een beetje opzij, en kruip dicht tegen hem aan. Hij slaat zijn arm om me heen, en dan pas oel ik me veilig. Ik val eindelijk in een rustige slaap.

Als jullie Justin lief vinden, plaats dan een leuke reactie! ;D xx

Reageer (7)

  • xxswaggie

    AWHHH wat is justin een schatje <3333333

    1 decennium geleden
  • unfbieber

    aaaaah dat laatste is zo liefff:$:$

    snel verder <,3333333333

    1 decennium geleden
  • Me4ever

    Lieeeffff!(H)
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Moodney

    ooh wat lief (L)

    veder!!

    1 decennium geleden
  • CelineS

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen