@Dean Houston


Zo stil mogelijk maak ik de deur open, en sluip naar binnen. Heel voorzichtig doe ik mijn schoenen en jas uit, zodat mijn vader me niet hoort. Hij zal nog steeds wel pissig zijn, dat ik van mama wel nog even naar buiten mocht. Rustig loop ik op mijn tenen richting de woonkamer, en gluur om het hoekje of ik mijn vader ergens zie. Zoals gewoonlijk zit mijn moeder in haar eentje op de bank tv te kijken. Pap zal wel weer boven op de computer zitten. Fijn, dan hoort hij me opzeker naar boven komen. Nouja, dan kan ik net zo goed gewoon zeggen dat ik er ben. "Hi mam, ik ben weer terug." zeg ik zo blij mogelijk. "Oh, hey Deantje. Ik heb je helemaal niet naar binnen horen komen." "Oh, ik dacht misschien liggen jullie al boven in bed. Het is tenslotte al best laat." Ik loop naar mijn moeder toe en geef haar een kus. "Was het leuk?" vraagt ze terwijl ze de tv uitdoet. "Ja was wel gezellig, ben naar Maritt toe gegaan. Maar ik denk dat ik me om ga kleden, ben moe." Ik loop naar boven en mijn moeder volgt me. Gelukkig, dan kan me vader me tenminste niks doen. "Ik ga ook slapen jongen, zeg je je vader nog even gedag?" Als mijn moeder haar kamer in is verdwenen zucht ik. Nu moet ik alsnog naar m'n vader toe. Ik verzamel al mijn moed bij elkaar, en doe de deur van mijn vader zijn kantoor open. Snel klikt mijn vader iets weg, als hij mij de deur hoort openen. "Kan je niet kloppen ofzo." zegt hij nors, en hij klapt zijn laptop dicht. Wat zal hij aan het doen zijn? "Sorry, ik wilde even weltrusten zeggen.." Mijn vader staat op, en loopt mijn kant op. "Dit is de laatste keer dat je zo laat nog buiten bent, begrepen?" fluistert hij tegen me, en ik knik. Dan zegt hij zo duidelijk mogelijk, zodat mijn moeder het ook hoort: "Weltrusten zoon, ga maar lekker slapen, het is al laat." Ik loop het kantoortje weer uit, en als ik mijn vader ook zijn kamer in zie verdwijnen kan ik het niet laten even te horen wat hij of mijn moeder nog tegen elkaar zeggen. "Dean kan maar trots zijn met zo'n vader als hij." hoor ik mijn moeder zeggen. Vreselijk..

HEY LIEVE LEZERTJES<3 Mijn reactie veldje houd ervan om vol te staan -hint hint- DAN KRIJG JE KOEKIES OKE? ;D

Reageer (6)

  • MaartjeJB

    aaah!

    NIEUWE LEZER!!!(L)

    Verder!(L)

    1 decennium geleden
  • handkiss

    Zoo goed! Pleasee ga verdeeeer!! Ik ben zoo blij dat je weer verder bent gegaan met deze story!(ll) volg hem al zoo lang! Als ik kon had ik je wel 1000483927362973 kudo's gegeven en nog meer abbo's.

    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • mrsbieber12

    das zielig;(
    x

    1 decennium geleden
  • llama

    *crunch* Me looooves cooookies;)

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    awhhh arme dean

    snel verderrr(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen