Foto bij Chapter Thirteen.

Ik heb mijn Harry Styles story online gezet. Dus wil je het volgen? NEEM EEN ABO! Thank you!

"Audrey, opstaan!" Ik opende mijn ogen en zag dat het Louis was. "Lou, ik wil nog niet opstaan." "Toch ga je moeten, want we hebben iets leuks in petto." "Is het zo leuk om mij zo vroeg te wekken?" Ik zette me recht in bed en wreef in mijn ogen. Louis knikte, nam mijn beide handen en trok me het bed uit. We liepen de trap af en gingen naar de keuken. "Ah, daar ben je eindelijk. Weet je niet hoelang we al zitten te wachten op je?" zei Zayn. "Let op je woorden, Malik." Zayn lachte en ik ging op de plaats naast Louis zitten. Ik legde mijn hoofd op tafel en kreunde omdat ik nog zo moe was. "Nog zo moe, nichtje?" "Ja, omdat hij hier" - ik wees naar Louis - "mij zo vroeg heeft wakker gemaakt heeft." Louis keek me aan als een hond die iets verkeerds had gedaan. "Hé, ik moest het doen van hen. Don't blame me!" zei Louis. "O, oké. Maar wat gaan we dan doen?" "We zaten te denken om te gaan zwemmen en omdat Niall snel honger krijgt, gaan we erna eten bij Nando's." "Oh, ik wil al een tijdje gaan zwemmen en nu komt dat goed uit. Nu vind ik het al veel minder erg dat jullie mij vroeg hebben gewekt." Ik lachte, stond op en nam Brunilda mee naar mijn kamer. "Bruni, you have to help me! Ik heb twee bikini's mee, maar ik weet niet welke ik moet aandoen!" Ik nam de twee bikini's die half uit mijn koffer lagen en legde ze op het bed. Brunilda en ik waren er na een halfuurtje uit, het ging de rode bikini worden met zwarte streepjes. Toen we klaar waren, plofte Brunilda op Louis' bed. "Pff, ik moet je iets vertellen, Drey." Ik plofte naast haar neer. "Oeh, wat dan?" "Weet je, ik vind Harry echt leuk. Dat heb ik je al verteld he?" Ik knikte. "The problem is, ik begin Zayn ook superleuk te vinden en nu weet echt niet voor wie ik moet gaan." "Echt? Zo leuk! Alleen is het niet zo leuk dat je nu twee jongens leuk vindt." Brunilda draaide zich om en keek nu recht naar mij. "Maar ze zijn allebei zo leuk! Harry is echt schattig en grappig, Zayn is lief en mooi." "Ik zou nog even wachten. Want hoelang kennen we ze nog maar? Een weekje of zo?" "Ja, da's waar. Ik ga nog even wachten en dankjewel voor de raad. Niet vertellen aan Niall of zo he." Ik schudde mijn hoofd en nam mijn tas, klaar om te vertrekken.

Reageer (2)

  • savedtaccount

    Jeej super leuk geschreven (H)

    1 decennium geleden
  • Elite

    Super leuk deeltje ! snel verder svp :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen