I (H) you all,, sins more people are making it,, and I wanna say thanks to HEARTCRASH for putting my story in the spotlight xD

I'm not gonna bitch again about how many people are making it

english
There is no security on this earth. Only opportunity.

“Because I feel safe with you” His smile turns up side down and he gets mad. What did I do wrong,, I just said how I feel. He's scaring me when he looks like this. “You feel safe with me??” he says under his breath. I know it's not his turn to ask a question right now,, but something is telling me not to be a smartass right now. I nod “Normally I do” I get out with a shaky voice.

That seems to calm him down a bit. “I'm sorry for reacting in this way,, can you forgive me” he says with his sweetest voice. “That's the third question you ask in one row,, that's not fair” I say still a bit shaky but I need to get a grip on my emotions again. He looks real cute at me “Okay then now you have 3 questions” Okay,, shall I take revenge?? I decide not too,, maybe he gets mad again.

“How come you don't want to be popular on school?? You all have the looks for it” “wow,,you really try to make it hard for me. Well ehm we like our privacy and high school kids don't understand that. They can't keep secrets.” Now I know what my second question is gonna be. “Do you think I could keep a secret” He looks at me and smiles “If you want to,, then yes” I believe that if my smile gets any bigger,, I could use a bigger face.

“Okay,, what's your last question” He gets me out of my daydream. “What where you laughing about when I woke up??” He pretends to think “we had a discussion about how sweet you are when you are a sleep” Now I blush “Am I not sweet when I'm awake??” I ask curious. “Hey that's not fair,, it's my turn to ask something. But yes you can be sweet,, when you are not trying to kill yourself” Now I really feel happy,, how can this happen. I never felt so strong for a boy,, it couldn't be love right??

“what are you thinking” “I was wondering how I could be so relax talking to you,, because when I was in England I would totally freak out if I talked to a guy like you” He looks confused “A guy like me??” “Hey it's my turn again” “Aislin” he says with a weird intonation. “Ow common,, you must notice what effect you have on young teenage girls,, I'm no different in that,, then them.” Now he has a big smirk on his face. Ow I regret saying that.

“Did you stay awake all night” I continue,, hoping that he will drop the topic “Yes that isn't so hard for us” He totally felt for it. “how did you pass your driving test” He burst out in laughter. “What” omg,, is he an idiot or something. “Well you drive like an maniac,, so I wanna know,, how did you do it during your exam” He still can't stop laughing. “I'm still waiting for an answer” I say a bit pissed.

“Chill Aislin,, you must say it's a weird question to ask” “no it isn't,, it's a perfectly normal question to ask,, when some one could kill an whole army with just letting them sit in your car” He still has to smile,, but controls himself a bit. “I can drive to your normal standards,, but it's to slow for me” “I've noticed that” I smile through his story.

“What do you miss the most of England” He gets back to the game. That's easy “my friends,, do you ever eat” He smiles,, I really haven't seen him eat. Neither of them,, I just have to hope that he doesn't get angry. “sort of occasionally” That's weird,, we have to eat 3 times a day. He scrapes his voice “how much in love,, are you with me??”

Love doesn't make the world go round. Love is what makes the ride worthwhile.

nederlands
Er is geen zekerheid op deze aarde. Enige mogelijkheid.

“Want ik voel me veilig bij jou: Zijn glimlach verdwijnt van omhoog naar beneden en kijkt hij boos. Wat deed ik verkeerd,, ik heb net gezegd hoe ik me voel. Hij maakt me ban wanneer hij zo kijkt. “Je voelt je veilig bij mij” zegt hij onder zijn adem. Ik weet het is niet zijn beurt om een vraag te stellen,, maar iets zegt me niet bijdehand te zijn nu. Ik knik “Normaal wel” krijg ik eruit met een trillerige stem.

Dat lijkt hem een beetje te kalmeren. “Het spijt me dat ik het deze manier deed,, kun je me vergeven” zegt hij met zijn liefste stem. “Dat is de derde vraag die je stelt op een rij,, dat is niet eerlijk” zeg ik nog steeds een beetje trillerig,, maar ik heb tijd nodig om een greep te krijgen op mijn emoties. Hij ziet er echt schattig zo “Oke dan heb jij nu 3 vragen” Oke, zal ik wraak nemen?? Ik besluit het niet te doen,, misschien wordt hij weer boos.

“Hoe kom je het dat je niet populair wilt zijn op school,, je hebt er het uiterlijk voor” “wow,, je probeert het echt moeilijk te maken voor mij. Nou ehm we hebben graag onze privacy en high school kids begrijpen dat niet. Zij kunnen geen geheimen bewaren.” Nu weet ik wat mijn tweede vraag gaat worden. “Denk je dat ik een geheim kan bewaren” Hij kijkt naar me en glimlacht “Als je wilt,, dan ja” ik denk dat als mijn glimlach nog groter wordt,, dat ik gebruik kan maken van een groter gezicht.

“Oke, wat is uw laatste vraag” Hij haalt mij uit mijn dromen. “waar lachte je om toen ik wakker werd” Hij alsof hij na denkt “we hadden een discussie over hoe lief je bent als je slaapt” Nu moet ik blozen “Ben ik niet lief als ik wakker ben” Vraag ik nieuwsgierig. “He, dat is niet eerlijk,, het is mijn beurt om iets te vragen. Maar ja je kan lief zijn,, wanneer je jezelf niet probeert te vermoorden “ Nu ben ik echt tevreden,, hoe kan dit gebeuren. Ik heb nog nooit zo sterk iets gevoeld voor een jongen,, het zal toch geen liefde zijn,, toch??

“Waar denk je aan” “Ik vroeg me af hoe ik zo relaxt zou kunnen zijn om met je te praten,, want toen ik in Engeland was zou ik helemaal gek zijn geworden als ik met een jongen als jij had gepraat” Hij kijkt verward “Een jongen als ik” “He het is mijn beurt weer” “Aislin” zegt hij met een rare toon. “Ow kom op,, vertel me niet dat je niet door hebt wat voor effect je hebt op jonge tienermeisjes,, Ik ben niet anders in dat,, dan hen.” Nu heeft hij een grote lach op zijn gezicht. Ow ik heb spijt dat ik dat gezegd heb.

“ben je de hele nacht wakker gebleven” ga ik door,, hopelijk zal hij het onderwerp vergeten “Ja dat is niet zo moeilijk voor ons” Hij trapte erin. “Hoe heb jij je rijexamen gehaalt” Hij barst in lachen uit. “Wat?” omg,, is hij een idioot of zoiets. “Nou je rijdt als een maniak,, dus ik wil weten,, hoe deed je dat tijdens je examen” Hij kan nog steeds niet stoppen met lachen. “Ik wacht nog steeds op een antwoord” zeg ik een beetje boos.

“Chill Aislin,, maar je moet zeggen dat het een rare vraag is” “Nee,, is het niet,, het is een volkomen normale vraag,,je zou een heel leger kunnen vermoorden door ze alleen in jou auto te laten wanneer jij rijdt” Hij loopt nog steeds te glimlachen, maar houdt zich zelf onder controle. “Ik kan rijden naar jou normale waarden,, maar het is te langzaam voor me” “dat heb ik gemerkt” Ik glimlach door zijn verhaal heen.

“Wat mis je het meest van Engeland” Hij komt terug op het spel. Dat is gemakkelijk “Mijn vrienden,, eet je ooit wel??” Hij glimlacht,, Ik heb hem nog nooit zien eten. Geen van hen,, Ik moet enkel nog hopen dat hij niet boos is. “af en toe soort van” Dat is raar, we eten 3 keer per dag. Hij schraapt zijn keel “Hoe verliefd,, ben je met me”

Liefde maakt niet de wereld rond. Liefde is wat de rit de moeite waard maakt.

Reageer (8)

  • KathyCullen

    verder :D

    tis juist spannend aan het worden

    1 decennium geleden
  • birgit

    more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more more
    haha ik denk da men punt duidelijk is xD
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • birgit

    oooooooooooooh ik wacht er al keilang op xD please maak der snel een nieuwe !! ^^
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • birgit

    ppleeeaaasseeee
    maak der snel nog 1 ??? ik vind em zo goe^^
    thanx
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • birgit

    OMG !!!! die zijn zo goe !!!
    en gij stopt zo just op een supr spannend moment !! Ö
    maak je der aub snel weer een ????? ^^
    thanx
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen