there are 2 things what made this the best easter ever
number 1. I was at home (finally) this easter,, for the first time in the 3 years.

number 2. me and my brother teamed up against my mom,, and got her so far that she admitted that she was Jesus.

and vampire4ever you shouldn't try to walk a head of the story ;)

hope you all love it

english
The best way to keep one's word is not to give it

“I can't promise you that,, it might be better for you if I leave someday” Then the phone goes. “You don't have to pick that up,, it's just a call center” “How do you know these kind of stuff” I cut him off,, when I look at him intensively. “I told you” “Yeah,, yeah,, yeah the truth might hurt me,, but it feels like you're lying and that hurts too”

He doesn't know what to say,, but his eyes grow softer again “I'm sorry,, I don't want to hurt you” And then he walks out again. Still I feel pretty good,, because if he doesn't like hurting me,, then that must mean that he cares about me. So I'm happy to be wrong,, wow I didn't realize that it felt this good. Then one of the 3 people comes online.

Miss Aislin says: hii
Unknown says: hii Aislin
Miss Aislin says: Who are you

Unknown says: Bart
Miss Aislin says: how did you get my msn??
Unknown says: You can get everything,, with a little help. But I need to talk to you in person
Miss Aislin says: like I'm gonna meet a stranger,, because he says he needs to talk to me
Unknown says: It really is important,, just say wherever you wanna meet,, and I'll be there
Miss Aislin says: Okay,, bench in front of the new yorker,, in 15 minutes
Unknown says: C U there
then he goes off

I log my computer out and I get a new text. You can't go,, and meet some stranger. I smile “ow yeah,, watch me” And I grab my stuff and leave the house. It's not far thank god,, but I have the feeling like some one is following me. It's probably just Eddie. I arrive a bit early and there is nobody yet,, so I take a seat. Another text,, What ever happen,, don't walk anywhere with him. I want to send them back something,, I mean it's nice that they are a bit worried. But do they really think,, that without there warning,, I would just go with this guy. Okay,, I'll stay here “daddy” and I push the send button. So I did my duty.

Then there is a strange “boy” sitting next to me. “are you Aislin??” “Well you all seem to know everything,, but you don't know how I look like??” I say as a smart ass. “Well the I just assume that you are Aislin” I nod. “Please walk with me” he starts. “No I rather stay here” They can be proud,, I listen to them,, this time. “It's not safe here,, they are watching” I look up “who are they??” “I will tell you when we have more privacy”.

He grabs my wrist,, and I try to free it. “No,, I'm staying here. I don't know you,, and if you don't let go now I'll scream my lungs out so that everybody will look” He immediately lets go “Okay,, but we have to speak softer. No one else is aloud to hear this” Now I'm curious,, so I nod.

“you wanna know the secret of the Cullens” “Ehm,, yes I guess” ”They are vampires”

Be afraid. Be very afraid


nederlands
De beste manier om een woord te houden,, is door er geen te geven

“Dat kan ik je niet beloven,, het is misschien beter voor je,, als ik ooit wegga” Dan gaat de telefoon. “je hoeft niet op te nemen,, het is gewoon een call center” “Hoe weet je dit soort dingen” snijdt ik hem af,, als ik intensief naar hem kijk. “Ik zei het je” “Ja,, ja,, ja de waarheid kan mij kwetsen,, maar het voelt alsof je liegt en dat doet ook pijn”

Hij weet niet wat hij moet zeggen,, maar zijn ogen worden weer zachter “het spijt me,, ik wil je geen pijn doen” En dan loopt hij weer weg. Ik voel me nog redelijk goed,, want als hij mij niet wil kwetsen,, dan moet dat vast betekenen dat hij om me geeft. Dus ik ben blij dat ik het verkeerd heb,, wow ik had geen idee hoe goed dit voelde. Dan komt een van de 3 mensen online.

Miss Aislin zegt: Hii
Onbekende zegt: Hii Aislin
Miss Aislin zegt: Wie ben jij

Onbekende zegt: Bart
Miss Aislin zegt: hoe kom je aan mijn msn??
Onbekende zegt: Je krijgt alles met een beetje hulp. Maar ik moet met je praten,, in de persoon
Miss Aislin zegt: alsof ik afspreek met een vreemdeling, ,omdat hij zegt dat hij moet met me praten
Onbekende zegt: Het is echt belangrijk, maar zeg maar waar jij wil afspreken,, en ik zal er zijn
Miss Aislin zegt: Oke,, bankje voor de New Yorker,, in 15 minuten
Onbekende zegt: C U there
dan gaat hij off

Ik log mijn computer af en krijg een nieuwe sms. je kunt niet gaan,, en een vreemde ontmoeten. Ik glimlach “Ow yeah,, let maar op” En ik pak mijn spullen en verlaat het huis. Het is niet ver godzijtdank,, maar ik heb het gevoel dat iemand mij volgt. Het is waarschijnlijk gewoon Eddie. Ik arriveer een beetje vroeg en er is nog niemand,, dus ik neem plaats. Een nieuwe tekst,, Wat er ook gebeurd,, loop niet met hem mee. Ik wil egt iets terug sturen,, Ik bedoel het is fijn dat er iemand ongerust is. Maar denken ze echt dat ik zonder waarschuwing,, zomaar mee zou gaan met deze jongen. Ok,, Ik blijf hier “pappa” en ik druk op de knop Verzenden. Dus ik heb mijn plicht gedaan.

Dan staat er een vreemde “jongen” naast me. “ben jij Aislin” “Nou jullie weten toch altijd alles,, maar je weet niet hoe ik eruit zie” zeg ik als een bijdehand. “Nou dan neem ik maar gewoon aan dat je Aislin bent” Ik knik. “loop even mee,, alsjeblieft” begint hij. “Nee ik blijf liever hier” Ze kunnen trots zijn,, Ik luister naar hen, dit keer. “Het is niet veilig hier, ze kijken” Ik kijk op “Wie zijn ze” “dat zal ik je vertellen wanneer we meer privacy hebben.”

Hij grijpt mijn pols, en ik probeer me te bevrijden. “Nee, ik blijf hier. ik ken je niet,, en als je me nu niet laat gaan,,schreeuw ik mijn longen eruit zodat iedereen zal kijken” Hij laat me onmiddellijk gaan “Oke,, maar we moeten zachter spreken. Niemand anders mag dit horen” Nu ben ik nieuwsgierig, dus ik knik.

“wil je het geheim van de Cullens weten” “Ehm,, ja denk ik” ”Ze zijn vampieren”

Wees bang. Wees erg bang

Reageer (9)

  • birgit

    gaje snel weer verder ?? ^^
    thanx
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • KathyCullen

    verder

    1 decennium geleden
  • birgit

    I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more ,I want more , I want more , I want more , I want more ,I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more , I want more

    hihiii ^^
    thanx ,
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • birgit

    suuuuuper goed ofzo !!!! :o
    haha xD
    keep on the good work ^^
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    you fasterxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen