yeah,, the bitch is back.

So I'm back from my "holiday" and I owed puppetshow one xD

before I forget,, when I was away,, I wrote a story about robert pattinson but it doesn't end nice,, would you like the read it,, then tell me okay


xoxo

Engels
I wished that I could be more like you,, that I would have more self confidence. But now I know your secret,, and I rather stay me

Anger took over me when he didn't answer. Why wasn't he denying everything if he didn't want to answer this question. After a couple of minutes he just nods. “WHAAAAAAT” I shout. “You can better keep your distance from me” he says. “Do you think,, that after hearing this,, I still want to hang out with you” he turns his head to me. “You can better stay away from me,, you freak” I say still angry and I get out. I slam the door extra loud to make my point.

I get in the house as fast as I can and call my mom. “Hii sweety” she says as soon as she hears my voice. “Mom,, I hate it here,, especially when I'm alone,, can I stay with you and dad for a little while” she doesn't answer right away.

I think about the times in England. When I was 10,, I hated my life as much as I do now. My parents couldn't/wouldn't help me,, so they send me to an institute called Ridgeway. I wonder if I told them about what I know,, and what I did,, would make them decide to send me back there. At this moment I couldn't care,, as long as I'm away from here.

“sure you can come sweety,, we will book flight for you. And I will send you the information right away,, okay sweety” and she hangs up. For the second time this week,, I pack my bags. It feels weird because,, I keep on running. “But this time you can't stop me,,freaks” My phone goes,, probably just my mom.

“Hii kitten” says a heavy voice. “dad” I immediately sound happier. He gives me the info and we talk a bit more. I leave the day after tomorrow,, and we stay in a bungalow. I'm glad that I called them. It's for the first time sins a long time,, that they are there for me.

It's dinner time and I sit on the couch with a pizza I just ordered,, when my phone goes again. It's them,, and they will know it when I push them away. But at this moment I just want piece,, and my pizza,, so I don't answer it. After 3 minutes I get a text.

Please don't say anything. Let us explain some things. We are not half as bad as you think. “Yeah right,, and then when I fully trust you,, you would probably bite me”. And guess what,, I get a new text. If I,, or anyone else from my family,,wanted to do that,, don't you think we wouldn't have waited till you found out. “I don't care,, leave me alone. You all are just a bunch of freaks. Ow yeah,, even if I tell anyone,, they probably would assume that I'm crazy”. Another new text. Please talk to one of us,, before you leave. I'm not even going to answer that one.

I just sit back and relax,, with my pizza. The conversation with Bart plays in my head again. I wonder what he meant with,, I'll prove it to you. And why where he and Bart so mad at each other. If he didn't want me to know,, then why didn't he just deny everything.

“Maybe you should give us a chance,, at least let us explain” Alice walks into the room. “ehhhhhm,, nah” I say,, while I stare at my pizza,, which is quit interesting all of a sudden. “Pleasssse” she says with a begging voice. “No,, stay away from me” she comes closer. “Don't act like this” I turn to her. “You're the one who's acting,, you stupid hallucinated vampire”

maybe I just envied you

netherlands
Ik wilde dat ik meer zou kunnen worden zoals jij,, dat ik meer zelfvertrouwen zou hebben. Maar nu ik jou geheim weet,, ben ik liever mezelf.

Woede nam me over toen hij geen antwoord gaf. Waarom ontkent hij niet alles,, als hij deze vraag niet wilt beantwoorden. Na een paar minuten knikt hij. "WAAAAAAT" schreeuw ik. "Je kunt beter afstand houden van mij", vertelt hij. "Denk jij,, dat ik na dit gehoort te hebben,, ik nog steeds rond wil hangen met jou" Hij draait zijn hoofd naar me. "Je kan beter wegblijven van mij,, freak" zeg ik nog steeds boos en ik stap uit. Ik gooi de deur extra hard dicht om duidelijk te maken wat ik bedoel.

Ik loop zo snel als ik kan het huis in en bel mijn moeder. "Hii lieverd" zegt ze, zodra ze hoort mijn stem. "Mam,, ik haat het hier,, vooral als ik alleen ben,, kan ik bij jou en pappa blijven voor een tijdje" ze antwoord niet meteen.

Ik denk na over de tijd in Engeland. Toen ik 10,, haatte ik mijn leven net zo veel als ik nu doe. Mijn ouders konden/wouden me niet helpen,, dus stuurde ze me naar een instituut genaamd Ridgeway. Ik vraag me af wat er gebeurd als ik hen vertelde over wat ik weet en wat ik deed,, zouden ze dan weer beslissen om me daar heen te sturen. Op dit moment maakt het me niet uit waar ik ben,, zolang ik hier maar weg ben.

"Natuurlijk kan je komen lieverd,, we zullen een vlucht voor je boeken. En ik zal je de informatie meteen door sturen,, oke lieverd" en ze hangt op. Voor de tweede keer deze week,, pak ik mijn tassen in. Het voelt raar,, want ik blijf vluchten. "Maar dit keer kunnen jullie me niet stoppen,, freaks" Mijn telefoon gaat weer,, waarschijnlijk alleen mijn moeder.

"Hii kitten", zegt een zware stem. "pappa" Ik klink onmiddellijk gelukkiger. Hij geeft mij de info en we praten een beetje meer. Ik vertrek overmorgen,, en we verblijven in een bungalow. Ik ben blij dat ik hen gebeld heb. Het is voor het eerst in een lange tijd,, dat ze er voor me zijn.

Het is etenstijd en ik zit op de bank met een pizza die ik net heb besteldt,, dan gaat mijn telefoon weer. Het zijn hun,, en ze zullen het weten dat wanneer ik hun weg duw. Maar op dit moment wil ik gewoon rust,, en mijn pizza,, dus besluit ik niet te antwoorden. Na 3 minuten krijg ik een sms.

zeg alsjeblieft niks. Laat me het uit leggen. We zijn half niet zo slecht als je denkt. "Yeah right, en vervolgens wanneer ik je volledig vertrouw,, bijt je me waarschijnlijk." En guess wat,, ik krijg een nieuwe sms. Als ik,, of iemand anders van mijn familie,, dat wilde doen,, denk je niet dat we niet zouden wachten tot je het ontdektte. "Kan me niks schelen,, laat me met rust. Jullie zijn allemaal gewoon een stelletje freaks. Ow ja, zelfs al zeg ik het tegen iemand,, zouden ze waarschijnlijk toch denken dat ik gek ben." Nog een nieuwe tekst. praat dan met een van ons,, voor je vertrekt . Ik ga zelfs niet antwoorden op dat.

Ik g gewoon achter over zitten en relax,, met mijn pizza. Het gesprek met Bart speelt door mijn hoofd. Ik vraag me af wat hij bedoelde met,, Ik zal het je bewijzen. En waarom werden hij en Bart zo boos op elkaar. Als hij niet wilde dat ik wist,, waarom hij ontkende hij niet gewoon alles.

"Misschien moet je ons een kans geven,, althans laat ons het uitleggen" Alice loopt de kamer in. "Ehhhhhm,, nee" zeg ik, terwijl ik staar naar mijn pizza,, die opeens heel interessant lijkt. "Pleasssse" zegt ze met een smekende stem. "Nee,, blijf bij me weg" Ze komt dichterbij. "Doe niet zo" ik draai naar haar toe. "Jij bent degene die zo doet,, stomme gehallucineerde vampier"

misschien ben ik gewoon jaloers op jou

Reageer (5)

  • myms

    super cool verhaal
    ga pliezz snel verder!!

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Oh gott x´D. Echt hoe droog, ze zijn niet gehalicioneerd ofzo. Maar goed >.< Hahaha. Ik hoop dat Alice nog de kans krijgt alles uit te leggen enzo. Dan weet ze tenminste álles voor ze besluit hun te negeren..
    Verder bitte =D.

    1 decennium geleden
  • KathyCullen

    snel verder. En ik wil zeker eens dat verhaal lezen van robert.

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    aaaaah.
    verder<3
    & die Robert srie moet on komen! :d

    1 decennium geleden
  • Riddles

    Yeah yeah yeah
    another part of your story :D whiii
    I'm happy again :p
    It was great! as always of course! (yeah)
    But hey what you said about a new story about Robert Ö:O I want to read it definitely! Sooooooooooo much! (damn those medicins aren't good for me xD)
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen