Foto bij 074~

Simone PoV
'Ik heb iets voor je.' zei ik. zijn ogen dwaalden ongeïnteresseerd mijn kant op. Ik gaf hem een Cd, ik had een paar liedjes opgezocht voor hem. 'Luister naar de tekst en doe dan alsjeblieft wat ik je altijd al heb willen leren, om je gevoelens om te zetten in muziek. ALs je er niet over kan praten, zing dan, of speel op de piano, op je gitaar, maar krop het alsjeblieft niet meer op.' zei ik, en ik merkte hoe wanhopig ik klonk. hij hoorde het ook. 'Desnoods blijf ik hier tot ik zie dat je ze beluisterd en je me kan vertellen wat ze precies zingen, het maakt mij niet uit.' zei ik op een oprukkende toon. Tom zuchtte en rolde met zijn ogen. 'ik ben geen klein kind meer.' ik denk dat het het eerste was dat ik hem hoorde zeggen in een week, en ik kan niet verwoorden hoe gelukkig ik me voelde. hij nam de cd van me over en wachtte tot ik weg was, maar ik was nog maar in de gang toen ik beweging uit zijn kamer hoorde, en het geklik van knopjes. Dus het kon toch nog allemaal goed komen...

Tom PoV
Ik wist dat ik niet veel keuze had, ze meende het toen ze zei dat ze me desnoods zou opvragen over de tekst. Ik keek op de achterkant, verschillende artiesten, dus een zelf gecomponeerde CD. Sinds wanneer kon zij met de PC werken? of zou ze het BIll laten doen hebben? Het maakte niet uit. 1. Hope, Who Am I To Say? Well, ik hoopte maar dat het niet allemaal zo'n sentimentele liedjes werden. MIsschien toch wel. 2. Rascal Flatts, What hurts the most. Nog zo eentje, maar dan van de bekendere soort. 3. Avril Lavigne, When you're Gone ik vroeg me af hoeveel tijd mijn moeder hierin gestoken had. Eindelijk een liedje met een beetje meer beat. Maar dan over een meisje. 4.Absolutly, Nine days en dan nog eentje. 5. Vanessa Carlton- A thousant miles. Ik vroeg me af wat ik er eigenlijk mee moest...

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen