Foto bij 076~

haha, jullie vonden het allemaal zo goed dat Tom weer begon te leven? Tijd om de rekening te betalen... xD Figuurlijk natuurlijk. ;) Have fun!

Didi vertelde me doodleuk dat hij Tom had verteld dat hij het tijdverspilling vond om over dat ene meisje te blijven treuren. 'Er zijn meer dan genoeg vissen in de zee, zus.' zei hij lachend. Ik kon mijn oren amper geloven, en mijn ogen nog minder toen ik merkte wat er precies op Tom's nieuwe T-shirts stond. Ik wou Didi een klop verkopen, want het laatste wat ik wou wat een kleine Didi in huis. 'Hij is nu een stuk beter af, trouwens, zo snel loopt het allemaal niet. Tom is niet zooo snel om ...verder te gaan.'mompelde hij. Ik wou dat ik hem toen niet geloofd had, ik had misschien ervoor kunnen zorgen dat het anders gelopen was. 'Je moet er niet zo lastig over doen, Tom zei me zelf dat hij ze best grappig vond.' probeerde Didi zich te verdedigen. 'Grappig? Met schunnige teksten op je buik rondlopen vind ik niet grappig, zeker niet voor een zestienjarige!' riep ik luid uit. Didi probeerde me te kalmeren. 'Dat is het juist, hij is zestien, geen Baby. Tom weet wat hij moet doen.' zei Didi en ik schrok me net niet kapot toen Tom nog geen twee seconden later binnen kwam, om te klagen dan nog. 'Kunnen jullie stiller zijn? Bill en ik verstaan elkaar niet eens over jullie geroep. En ... ik heb niet graag geruzie rond me voor het moment.' mompelde hij met een klein stemmetje. Ik keek naar de grond. 'Tuurlijk, jongen. Ik doe gewoon mijn best om oom Didi een beetje in te tomen.' zei ik streng. 'Let maar niet op haar, Boy. Live your life! Je bent maar een keer jong en daar moet je van genieten,' de knipoog die hij wisselde met Tom had me eerder moeten waarschuwen. Eenmaal Tom weg was, bedankte ik Didi toch maar omdat hij de jongens weer muziek had doen spelen. 'Jah, ik heb hem gezegd dat hij zijn verdriet om die griet moest uitspelen, en daarna naar de volgende moest overschakelen, maar die laatste stap heeft hij niet helemaal door. ik merkte het pas op toen we thuis kwamen, aan die ketting die hij gekocht heeft.' mompelde hij. Het eerste deel was nogal Macho -in mijn ogen, verschrikkelijk hatelijk dat hij zo'n dingen aan mijn zoon zat te verkondigen- en het tweede leek bijna bezorgd. 'Ik heb geen ketting gezien.' mompelde ik. 'Hij heeft hem meteen omgedaan en onder zijn kleren verstopt. In Zilver; Lara of zo.' mompelde hij. Ik knikte, Laura. dus er was nog een beetje van de oude tom over.

Reageer (7)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen