Foto bij 077~terug in de normale tijd... ^_^

Ik heb een paar deeltjes terug moeten herlezen om te weten waar ik de draad heb laten liggen. Hier kan je hem lezen mocht je het vergeten zijn. (Nu zou het wel moeten werken..)

Speciaal omdat jullie zoveel reacties hebben gezet deze morgen!

Laura PoV
Alyona wou me nog niet eens aankijken tijdens het ontbijt. Het verbaasde me persoonlijk dat ik nog op tijd was daarvoor, het was zaterdagochtend, negen uur, ik had maar vijf uur geslapen, en toch was ik weer lekker fris. Hoewel, ik zag er waarschijnlijk uit als een zombie, misschien was het toch geen goed idee om mijn hele jeugd te herbeleven in mijn herinneringen. Ik had amper geslapen en mijn ogen piekten nog van vanacht. 'En wie heeft er weer lekker liggen woelen?' vroeg mijn moeder toen ik binnenkwam. 'Hou je kop.' murmelde ik zacht. ze rolde met haar ogen en gaf me de toastjes door. 'Honger?' vroeg ze. ik schudde mijn hoofd en nam gewoon een beker melk. ik herinnerde me plots iets van gisterenavond; Georg, tas, brief, Alyona...right. Het kwam allemaal terug. ik wees naar Alyona, met mijn vinger tot vlak voor haar neus, wat niet moeilijk was omdat ze naast me aan tafel zat. 'Ik had beloofd dat ik het zou oplossen.' mompelde ik met koppijn. Alyona en Zoran sprongen samen op. 'Gaan we vandaag langs om onze tas' 'mijn tas' onderbrak Alyona. 'Opte gaan halen?' vroeg Zoran enthousiast. 'Geloof je echt dat ik van plan ben om me daar nog te laten zien?' vroeg ik met een duistere blik. Meteen viel de tweeling weer neer op de tafel. 'OOh.' mompelde Alyona. 'Hoe ga je dat dan doen?' vroeg ze zacht. Mijn moeder glimlachte. 'Hij wist waar je werkte, is het niet?' vroeg ze met een grote glimlacht. 'Toeval.' mompelde ik zacht. 'Wie dan?' vroeg Zoran. Mijn moeder lachte. 'Ik zou zeggen, de parfum die aan je topje hing deed me aan Georg denken.' zei ze met een sluwe glimlach op haar gezicht. 'Alsof je dat na 6 jaar nog zou herkennen.' zei ik met een opgetrokken neus. terwijl ik naar boven liep om die stomme tas te halen -ik had eigenlijk zin gehad om een stomme snor op Toms smoel te tekenen, maar dat zou problemen met mijn ma veroorzaken- en rook aan mijn topje. Mijn moeder had verdorie nog gelijk ook. Ik nam mijn GSM; typte snel een Smsje. Je draagt veel te veel parfum... en liep weer naar beneden. 'Hoe kom je daaraan?' vroeg Alyona opgewekt. mijn moeder zuchtte. 'ik zei het toch, van Georg.' zei ze. Zoran keek op. 'Hoe ken jij Georg Listing van Tokio Hotel?' vroeg hij argwanend.

Reageer (8)

  • XTokioHotelXLov

    wouw !
    verderr :)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Raveness

    oh snel verder please!!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Verdeeeeer ja! ;d

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Ze waren beste vrienden. Hoe zou ze hen nou kennen? -kijkt sarcastisch-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen