Foto bij 078~

Nahaha... Be happy ... nog een deeltje.. misschien vanavond nog eentje want ik heb er nog een heleboel staan... het hangt natuurlijk af van jullie reacties! xD

'We hebben samen in een groep gezeten om van Alcohol-, drugs- en seksverslavingen af te komen. Tom had er de ballen niet voor om af te komen.' zei ik ironisch. Zoran haalde naïef zijn wenkbrauwen op. 'Daar heb ik nog niets van gehoord.' mompelde hij zacht. Alyona gaf hem een klop voor zijn kop. 'Ze is met je aan het lachen, Broer.' zei ze ferm. 'Goh, hoe kom je daarbij?' vroeg ik verbaast. 'Oké, ik ga me aankleden want ik hem met Gregory en Thalia afgesproken. en ik ga me moeten haasten.' mompelde ik terwijl ik weer naar boven spurtte. Even voor de verduidelijking, ik heb het misschien vergeten te vertellen, maar wij drie hebben rond Kerstmis vorig jaar een prijs gewonnen. Wij mochten de kleren ontwerpen voor Adam Lamberts videoclip van If I had you... (Ik weet het, nogal hoog gegrepen, maar daarom is dit maar FanFic.xD)Gregory en ik hadden zelf nog steeds contact met hem. Als hij het niet zo druk had gehad, hadden we hem zelf zo ver gekregen om in onze modeshow te lopen, voor ons eindexamen. Jammer dat het niet kon doorgaan, het zou zeker extra punten opgeleverd hebben. Mijn zus wist ervan, maar om een of andere reden vond ze adam Lambert niet leuk, ik wel. Wel, ik moest ook niets hebben van Tokio Hotel. Maar goed, om terug te komen op de zaken. Wij drie waren dus al jaren beste vriendjes -ja, Greg is Gay, hij zit op de modeacademie, wat zou je verwachten?- en zouden deze zomer beginnen met onze modelijn. Via school zouden we in contact worden gebracht met fabrikanten, zolang we het startkapitaal maar bijeen kregen. EN dat was voor het moment nog het enige probleem. Geen van ons was echt Miljonair, dus dat bracht problemen met zich mee. Maar vanmiddag zouden we onszelf stijlen. marktjes afschuimen, stoffenwinkels zoeken, tweedehands accesoires... wij waren de cracks van school. en het coolste gekleed, wat toch wel iets zegt als je op een mode school zit, vind ik.

Reageer (8)

  • NizVampire

    ik hou van adam lambert&&dat liedje:$

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    woewww :)
    egt leuk hoor :)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Snel verder! ;D
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Verder! ;d

    1 decennium geleden
  • Aldea

    ben eens met NorikoYawari.

    ze zit een beetje hoog in haar bol.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen