Foto bij 080~

Yahoo! 80 deeltjes! ik beloof jullie, tokio hotel komt heel binnenkort terug... xD

het gemakkelijke aan de mark en de kleine winkeltjes was dat ze vrij goedkoop spullen verkochten, en dat we dus meer overhielden, mochten we onze kleren ooit verkopen. Wel, voor het moment waren we niet erg professioneel bezig. School wou ons helpen lanceren, maar we hadden er het kapitaal niet voor. We moesten gewoon iemand vinden die ons wou sponseren, of een grote opdracht. Voor het moment hield Gregory zich daar mee bezig, hij was altijd al erg populair geweest, en hij had goeie contacten. Maakte snel vrienden, met mensen die niet anti-homo waren. Met die laatste had hij nogal problemen. Ik was perfect gelukkig met hem en Thalia; ik had niet veel vrienden, maar ik wist dat ik op hen kon rekenen, ik vertrouwde ze alles toe. Ik snapte nog steeds niet hoe ik mezelf zover had gekregen om het hen allemaal te vertellen. ik had ze zelf gezegd hoe erg ik was toen ik twaalf was, voordien; naïef en goedgelovig. Nadien; hard voor mezelf, te hard, en dan alle dingen die erbij kwamen kijken. ik was mijn controle kwijt; Anorexia,bier verslaving en op sommige momenten erger..., Ik had ze zelf toevertrouwd over het feit dat ik perfect wist hoe de rush van xtc en marihuana aanvoelde, vooral dat laatste. Gelukkig was ik op dat moment Greg tegengekomen. Toevallig in hetzelfde milieu; drugs doen rare dingen met je, maar in mijn geval leverden ze me mijn 2 beste vrienden op. Niet dat ik het ooit opnieuw zou doen, niet ... zolang ik op de sporen bleef, zou ik eraf kunnen blijven, ik zou sterk genoeg zijn om "op het juiste pad te blijven" maar wat zou er gebeuren mocht ik ooit weer schommelen, mocht ik ooit weer vallen... ik wil niet eens weten wat de gevolgen dan zouden kunnen zijn.

Reageer (6)

  • xCarpeDiemx

    Whaha, Skittles xD
    Mooi stukkie

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    wouwww egt verderrr jij :)

    1 decennium geleden
  • xxkirsten

    Nieuwe aboo (:

    Vandaag non-stop gelezen om de andere 79 delen te lezen en nu
    ben ik eindelijk klaar dus kan je een nieuw stukje plaatsen(flower)
    Pretty please? :$

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik hoop dat ze op het juiste pad blijft :S
    Ga je snel verder? ;3
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen