Foto bij W76

even een kort stukje, mijn pols is nog niet helemaal genezen, maar het begint te beteren.

Bloom ademde even diep in en begon toen te toveren. Een minuut later was Vanessa bevrijd, en vlak erna ook Mike.
“Je bent een machtige fee, Bloom”, complimenteerde Faragonda haar.
“Bedankt”, glimlachte Bloom, en omhelsde haar ouders voorzichtig. “Nu Sky’s ouders.” Ook zij waren snel bevrijd.
“Bedankt, Bloom”, zei Samara hartelijk.
“Graag gedaan.”
“Denk je dat je onze ogen ook weer in orde kunt krijgen?”, vroeg Erandor. Bloom aarzelde, maar Faragonda zei:
“Nee, Bloom, toveren is voor jou nog steeds gevaarlijk. Vooruit, ga je maar terug laten inwikkelen.” Bloom zuchtte even overdreven, maar grijnsde toen:
“Ach ja, het is best wel makkelijk als ze je overal heen dragen.” Lachend liep ze terug naar de kamer ernaast. Plots besefte ze iets, en draaide zich om. “Faragonda?”
“Ja, Bloom?”
“Dit was exact hetzelfde als in mijn nachtmerrie.”
“Werkelijk? Verbazingwekkend. Dat moeten we uitzoeken. Maar ga je nu maar laten inpakken, anders komen we nog te laat op lichtrots.” Bloom knikte en gehoorzaamde. Faragonda belde naar Alfea.
“Griselda, is Flora al wakker?”
“Nog niet”, zei Griselda. “Is daar alles in orde?”
“Ja, dank zij Bloom.”
“Hoezo?”
“Dat leg ik je later wel uit”, zei Faragonda. “Kun je Flora gaan wekken? We moeten vertrekken. Ze moet klaarstaan als we langskomen.”
“Oké, tot straks.” Faragonda hing op, en op dat moment ging Brandons gsm. Sky nam op.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen