Foto bij chapter 81: BLAZE?!

Bwahaaa fout gegokt.Anorith gaat nog niet evenlueren(nog niet)
Maar er gebeurt wel iets anders vets.Lees maar^^

'Ik niet verliezen.NIet hier' Dacht Yassup.Iedereen keek naar Yassup maar Yassup keek naar de grond met gebalde vuisten.Met zijn rechterhand raakte hij de pokeball van Anorith aan.'Maar...Anorith is niet in het voordeel.Ik weet niet of ik met hem kan winnen.Maar CHarmeleon is al helemaal in het tegendeel.' Dacht Yassup.'Verdomme waarom heb ik dan ook maar drie pokemon?' Dacht Yassup boos tegen zichzelf.
'Wat zal hij doen?' Mompelde Rea.Nakusa en Treyson schudde beide hun hooft.
'Geen idee.' Mompelde Treyson.
'Kom kom,waar is dat genie gedeelte van je gebleven?' Vroeg Flannery.
'Als je niet snel een pokemon kiest heb je uberhaupt verloren.' Zei de scheidsrechter.Yassup's vuisten ontspanden en zijn vertrokken mond werd een glimlach.Hij reikte naar een pokeball op zijn riem en haalde hem ervan af.
Yassup hield hem in de lucht.
'Je bent de sterkste die ik heb.Jij kan dit winnen.Charmeleon!' Riep Yassup en de pokeball opende zich.
'CHar charmeleon!' Riep Charmeleon en liet vlammen uit zijn mond ontsnappen.
'Wat?!' Riepen Flannery,Nakusa en Rea.Hoe wil hij dit gaan winnen met CHarmeleon?Is hij gek geworden?
'Ga ervoor Charmeleon,Yassup!' Riep Treyson grijnsend.Treyson had vol vertrouwen in Yassup.Yassup wist altijd te winnen,altijd vond hij een uitweg.Hij had vaker gewonnen ookal stond hij in het tegendeel.Dit moest hij ook kunnen.'Dat moet gewoon!' Dacht Treyson.
'Wailmer doe double edge tegen het plateau zodat hij eraf valt.' Zei Flannery en Wailmer beukte tegen het plateau dat op het water dreef.Charmeleon zette zijn klauwen erin zodat hij bleef staan.Yassup concentreerde zich op de bewegingen van Wailmer.
'Nu!Iron tail!' Riep Yassup opeens.Charmeleon haalde uit emt zijn staart en Wailmer kreeg een harde klap waardoor hij even bedust was.
'Dragon claw,Charmeleon.' Zei Yassup.Charmeleon sprong op het andere plateau en raakte Wailmer met zijn dragon claw.
'Wailmer water pulse,go!' Riep FLannery en Charmeleon werd geraakt.Charmeleon rolde naar achter en viel bijna het water in.Snel krabbelde hij weer naar het midden.Wailmer zwemde ergens onderwater.
'Luister goed wanneer hij boven komt,Charmeleon.' Zei Yassup.
'Wailmer doe ice beam!' Riep Flannery en Wailmer kwam bovenwater.
'Iron tail!' Riep Yassup.Charmeleon was sneller dan Wailmer en raakte hem.Wailmer klapte tegen de rand van het zwembad.
'Maak het af met dragon rage.' Zei Yassup en Charmeleon schoot de dragon rage af.Wailmer kon het niet ontwijken en dreef verslagen over het water.
Treyson,Rea en Nakusa begonnen te juichen van blijdschap.Flannery deed Wailmer weer in zijn pokeball en pakte een andere.
'De laatste maar zeker niet de zwakste.Dit is de sterkste die ik heb.' ei Flannery en gooide de pokeball de lucht in.En blauw pokemon kwam eruit.


Nakusa keek op zijn pokewatch.
Wartortle
Wartortle voelt zich beter thuis in het water dan Squirtle, omdat hij met zijn grote oren beter in het water kan rond bewegen. Zijn lange en harige staart is een symbool voor zijn ouderdom en zijn wijsheid. Vanwege zijn met bont bedekte staart is hij erg gewild, want die brengt namelijk geluk. De harige staart dient ook om lucht op te slaan voordat hij onderduikt. Hij verschuilt zich in het water om op prooidieren te loeren. Als hij snel wil zwemmen gebruikt hij zijn oren en staart om in evenwicht te blijven. Als je hem op zijn schild klopt zal hij zijn kop intrekken, maar zijn staart blijft gewoon nog een stukje naar buiten steken. Je kunt aan de krassen op zijn schild zien dat het een echte vechter is

Yassup snoof door zijn neus.Hij kende Wartortle al een beetje.Dit wordt een zwaar gevecht.Wartortles zijn erg sterk.
'Charmeleon begin met dragon claw.' Zei Yassup.Charmeleon sprong naar Wartortle's plateau en haalde uit.
'Rapid spin!' Riep Flannery opeens.Wartortle strok zich in zijn schild en begon keihard te draaiden waardoor Charmeleon zijndragon claw niet kon uitvoeren.
'Focus punch,Wartortle.' Zei Flannery enthousiast en Charmeleon kreeg een dreun in zijn buik.Charmeleon vloog naar achter en viel bijna in het water.
'Iron tail!!' Riep Yassup.CHarmeleon sloeg met iron tail snel op het water waardoor hij omhoog vloog en op het andere plateau terecht kwam.Yassup zuchtte opgelucht.
'Wartortle ga door met focus punch.' Zei Flannery.Wartortle sprong naar Charmeleon en haalde uit.Charmeleon ontweek het net optijd.
'Ga door met focus punch!' Riep Flannery.
'Ontwijk alles,Charmeleon!' Riep Yassup.Wartortle bleef slaan maar Charmeleon wist steeds net op tijd weg te duiken.Wartortle haalde nog een keer uit en Charmeleon dook omlaag.
'Doe je iron tail,CHarmeleon.' Zei Yassup.Charmeleon sloeg met iron tail tegen Wartortle poten waardoor hij achteruit het water in viel.
'Wartortle doe water gun!' Riep Flannery.Wartortle kwam uit het water gesprong en vuurde water gun af.
'Ontwijk!' Riep Yassup maar het was al te laat en CHarmeleon werd geraakt.Voordat ze terugkonden aanvallen verdween Wartortle al weer in het water.Toen was de hel los.Wartortle sprong en dook in het water en elke keer vuurde hij een water gun af.Charmeleon kon geen kant op en niemand kon weten waar Wartortle vandaan zal komen.Charmeleon liep steeds meer schade op terwijl hij probeerde te blijven staan.
'Charmeleon...' Mompelde Yassup die zag hoeveel pijn Charmeleon liep.'Dit moet stoppen.Dit mag niet zo doorgaan.' Dacht Yassup.
'Hydro pump,volle kracht.' Zei Flannery opeens enthousiast.Wartortle sprong achter Charmeleon uit het water en vuurde hydro pump af.
'Nee!' Riep Yassup.Charmeleon werd geraakt en viel voorover.Hij bleef liggen.Wartortle klom op het andere plateau en keek trots terwijl de gewonde Charmeleon verslagen lag.
'Nee...Charmeleon...' Mompelde Yassup.Treyson,Rea en Nakusa stonden met hun mond open.
'Yassup heeft...verloren?' Zei Treyson ongelovig.Dat kan niet!Yassup verliest nooit!Rea wist niets te zeggen en Nakusa ook niet.
'Charmeleon heeft...' Begon te scheidsrechter maar werd verblind door een licht in zijn ooghoek.Hoewel Charmeleon verslagen lag begon het vuur op zijn staart heftig te branden.Steeds feller en heter.
'Charmeleon?' Vroeg Yassup verward.Langzaam kwam Charmeleon omhoog met gebogen hooft.Opeens hing er in de gym een hele andere sfeer.
'Dus het is nog niet over?Wartortle focus punch,nu!' Riep Flannery en Wartortle sprong op Charmeleon af.
'CHAAAAAAAAAR!' Brulde Charmeleon en zijn klauwen werden vuisten.Hij sprong omhoog en draaide rond.Charmeleon vuurde flamethrower af waardoor er grote vuurpluimen om hem heen brandde.


Wartortle knalde tegen de vlammen op en kaatste naar achter het water in.
Yassup keek vol verschrikking naar Charmeleon.
'Z'n puppilen zijn weg,hij was bewusteloos.Hoe?' Bracht Yassup uit.
'CHaaaaar!' Brulde Charmeleon en de vlammen werden groter.Nakusa rende van de tribunes af naar Yassup.
'Yassup!' Riep Nakusa boven het geknetter van de vlammen uit. 'Blaze!'
'Wat blaze?!' Vroeg Yassup.
'Charmeleon is onder invloed van blaze!' Riep Nakusa.
'Maar hij hoort ons niet meer.Ik kan hem niet stoppen!' Riep Yassup terug.
'Jawel!De enigste die hem nu onder controle kan krijgen ben jij,Yassup!' Riep Nakusa.Yassup keek naar Naksua en zag hoeveel vertrouwen hij in hem had.Yassup knikte.
'Ik wacht buiten!' Riep Nakusa en liep de gym uit.Yassup draaide zich om naar de gevecht.Wartortle was druk bezig met Charmeleon's aanvallen te ontwijken.
'Charmeleon!' Riep Yassup maar Charmeleon reageerde niet en raakt Wartortle met dragon claw.
'CHARMELEON!!!' Schreeuwde Yassup.Het gevecht lag plots stil.Charmeleon stond stil op een plateau.
'Charmeleon goed zo.' Zei Yassup rustig.Charmeleon draaide zich om en keek Yassup aan.Achter Charmeleon sprong Wartortle op hem af.
'Iron tail recht achter je!' Riep Yassup en Charmeleon volgde het zonder aarzelen op.Wartortle viel naar achter en dook naar de bodem van het zwembad.Yassup grijnsde.'Blaze is handig maar ook super gevaarlijk.Pokemon raken de controlle over zichzelf kwijt.' Bedacht Yassup.
'Ik wist dat jij het kon,Charmeleon.We maken het af.' Zei Yassup en Charmeleon knikte.
'Gebruik dragon rage op het water.' Zei Yassup grijnsend.De dragon rage liet al het water verdampen waardoor het zwembad een lege bak werd.Wartortle stond in het midden.
'Fire blast,go!' Riep Yassup en hield enthousiast en vuist omhoog.De fire blast raakte Wartortle hard en hij viel bewusteloos neer.Flannery liet hem terugkeren.Yassup sprong in de bak en omhelste Charmeleon bij wie de blaze weer verdween.
'Je bent geweldig,Charmeleon.' Zei Yassup.
'Kom je er nog uit?' Vroeg Treyson glimlachend die aan de rand stond.Yassup deed Charmeleon in zijn pokeball en klom omhoog.Hij kreeg meteen de badge van Flannery.
'Ik moet toegeven,Charmeleon is super.Toen mijn pokemon onder invloed van blaze stond ging hij door het lint.Hij luisterde voor totaal niet.Het teken dat Charmeleon meteen naar de luisterde toen je hem riep betekent dat jullie band groot is.' Vertelde Flannery.Nakusa kwam naar binnen gelopen.Treyson keek even naar hem.Treyson wist dat hij weer een pijnstiller had genomen.
'Kan ik jullie iets vragen?Onderweg naar de volgende stad moeten jullie omlopen maar jullie kunnen ook via de hoge heuvels.Als jullie zo gaan kunne jullie dan deze lavacookie's aan mijn Magcargo geven?' Vroeg Flannery.
'We waren eigenlijk van plan om,om de heuvels heen te gaan.' Antwoorde Rea.
'Ik ga.' Zei Naksua plots.Treyson keek met grote ogen hem aan.'wat denk hij wel niet?Hij moet zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis!' Dacht Treyson.
'Ik ga mee!' Zei Treyson.
'Is goed.Dan gaan jullie twee via de heuvels en wij eromheen.We zien elkaar in Fortree city.' Zei Yassup.Iedereen was het ermee eens.Ze liepen de Lavaridge town uit ieder hun kant op.

God,mensen dat was ene lang hooftstuk of niet soms?Hopenlijk vonden jullie het wel leuk ookal was hij zo lang:X

Reageer (4)

  • KidouYuuto

    juka liet haar pidove weer terug keren en maakt haar pokeball bijna kapot maar toen bedacht ze iets en rende naar het pokemon center en gaf haar pidove aan prof aprodi en rende weer naar de gym

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    VEEEEET=D
    srry voor de late reactie had hem wel algelezen maar was nogal bezig met me eigen Chapter XDD

    1 decennium geleden
  • Amami

    cool
    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    doooooor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen