By JasonMcCan
POV Justin

We kwamen net uit het vliegtuig en hadden onze koffers alweer gekregen. Natuurlijk draagde Kenny mijn koffer. winning. we liepen naar een auto met geblindeerde ramen. Ik ging achterin zitten en wachtte tot iedereen ook in de auto zat. Ik moest naar een of andere persconferentie. Ik moest bekend gaan maken dat mijn nieuwe album binnenkort uitkwam. Na ongeveer een half uur rijden kwamen we aan bij het gebouw. ik werd via de achterkant naar binnen gebracht zodat niemand me zag. Eenmaal binnen kleedde ik me om en wachtte tot ik de zaal in kon. Een of andere pedo-uitziende man kwam me halen en samen met kenny liep ik de zaal in. Gelijk begonnen fotografen foto's te maken. Ik ging zitten en wachtte tot de flitsen wat minderden. Toen begon ik aan mijn veel te lange saaie lulverhaal over dat mn album dus binnekort uitkwam. 'HOE HEET JE ALBUM?' hoorde ik iemand roepen. 'Believe'. 'wat voor album is het?' 'een kerstalbum'. 'dus er staan nieuwe liedjes op' 'ja' zei ik terwijl ik de zaal rond keek. Allemaal dezelfde saaie zwartgekleedde mensen. Hoe kunnen hun daar nou niet depressief van worden? Mijn ogen gleden langs alle mensen. ik stopte bij iets paars, helemaal achterin de zaal. ik kneep mn ogen wat samen. FUCK NEE. dat is kate. ik keek met grote ogen naar kate. whut the fuck doet zij helemaal in LA. Ze stak haar hand in de lucht en kenny gaf haar netjes de beurt om wat te vragen. zoals het eigenlijk hoorde, en niet dat ze als een stel koeien door elkaar gaan bleren. 'Waarom ben je bij Selena' vroeg ze zonder enige emotie te laten klinken. fuck. fuckfuckfuck. 'de conferentie is voorbij' zei ik en stond razendsnel op. Ik liep zo snel mogelijk naar de deur , door de gangen, weer door een deur, en dan door een andere deur naar buiten. zo...veel deuren. ik liep langs de achterkant van het gebouw, stak over, en liep een of ander park in. Ik ging op een muurtje zitten en legde mijn handen in m'n hoofd. Waarom maakt ze me het zo moeilijk...? 'Justin?' hoorde ik iemand zeggen en ik keek op....

Reageer (2)

  • xROAR

    BAM BAM! DAAR IS KATE! Ze ziet er best wel uit als een stalker ;)

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    En daar staan Kate dan opnieuw.xD
    Geweldig gewoon!
    Snel verdeeeeeer.<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen