Foto bij Part Sixty Six*

OneDirectionQuote# 'it’s all about the music, Alan.' - Harry Styles.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • liesjee16

    Waaaaaahh die Colin moet echt even verdwijnen in lava ofzo!

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    BBC Radio 1 heeft bevestigd dat de jongens op woensdag bij de Breakfast Show bij Scott Mills komen om half 8(half 7 daar), en volgens @1DUpdates gaan ze daar altijd eerst praten, en draaien ze de nieuwe singels altijd tussen 9 en tien(8 en 9 daar). Hehe, GO TWITTER:P.

    Nu over je story(A):
    Collin vind haar leuk en is een creep. Ze moeten die videoclip cool gaan maken. Je story is geweldig! Liam is echt een schat! COLLIN IS EEN FREAK!(A)
    SNEL VERDEEER!

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    BBC Radio 1 heeft bevestigd dat de jongens op woensdag bij de Breakfast Show bij Scott Mills komen om half 8(half 7 daar), en volgens @1DUpdates gaan ze daar altijd eerst praten, en draaien ze de nieuwe singels altijd tussen 9 en tien(8 en 9 daar). Hehe, GO TWITTER:P.

    Nu over je story(A):
    Collin vind haar leuk en is een creep. Ze moeten die videoclip cool gaan maken. Je story is geweldig! Liam is echt een schat! COLLIN IS EEN FREAK!(A)
    SNEL VERDEEER!

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    Colin flikker op!!!!! sorry dat moest er eventjes uit:$
    komt ie nu dan morgen of woensdag?? ik wil het wel weten eigenlijk.. ik hoop woensdag, want ik wil eigenlijk morgen niet om half acht opstaan:$
    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • wealllove1D

    aah super leuk (H)
    ik heb echt zin in de nieuwe singel *doet dansje*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen