By JasonMcCan.
POV Kate.

Meent ie die. MEENT. HIJ. DIE. of IK zijn getuigen wil zijn!. whaaaaat. nee. nee nee nee. nee. gewoon niet gewoon. maar ergens is het wel de beste manier om te zorgen dat dat klotehuwelijk niet door gaat. 'ja' zeg ik met een fake glimlach. Hij glimlacht breed en geeft me een korte knuffel. 'De bruiloft is al over 3 weken. Kun je zolang in LA blijven?' ik knik. 'vast wel'. 'oke, Selena komt morgen om 2 uur naar je hotel. Je moet natuurlijk ook een jurk hebben, die past bij het jurkje van Jazmyn. Want zij word het bloemenmeisje.' hij ratelt aan een stuk door en ik knik alleen maar wat. Sure, een jurk uitzoeken. Sorry justin, maar dr gaat geen bruiloft komen.
Na een tijdje stopt hij eindelijk met praten en vraagt of ik alles goed heb onthouden. ik knik en zet weer een fakeglimlach op. 'dan spreek ik je nog wel' zegt ie. 'ja' zeg ik en ik loop weg. Zodra ik me omdraai verdwijnt mijn glimlach meteen en loop ik zo snel mogelijk, wat er nog een beetje normaal uit ziet, terug. Daar stond Maddie al op me te wachten. 'kom' zei ik en pakte haar bij dr arm en trok haar mee. 'WOWOW. kindje, chill is ff' zei ze verbaasd.

'IK BEN ZIJN GETUIGE' riep ik uit toen ik de hotelkamerdeur achter me dicht deed. 'waaaat' roept maddie nu uit. 'ja, want geloof me, er gaat geen bruiloft komen...' 'wat ben je van plan' zegt ze. ik ga naast haar op het bed zitten. 'luister, dit is de enigste manier om de bruiloft te saboteren.' zeg ik. 'hmm... misschien heb je wel gelijk. weet je zeker dat je hiermee door wilt gaan?' ik knik. '100% zeker' 'oke' zegt ze 'en hoe ga je dat doen' 'morgen komt selena me halen en dan moeten we een jurk halen voor mij. en jij gaat natuurlijk gezellig mee.' zeg ik met een brede grijns. 'ja duh.' zegt ze. 'we bedenken wel hoe we het gaan doen' zeg ik. Get ready...

Reageer (3)

  • xHanneBieber

    Verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!<33333333

    1 decennium geleden
  • Auset

    WTF?!?!?! Wat denkt hij wel niet? Hij begint gewoon meteen te vertellen over van alles en nog wat. Alsof dat hele gesprek niet gebeurt is. Alsof hij helemaal nooit een liefdesverklaring heeft gedaan. Alsof er nooit iets tussen hun geweest is. Dat hele gebeuren met dat Tinkie Winkie pak! Alsof DAT nooit gebeurt is. Dat harteloze monster gaat hier zo'n spijt van krijgen. Dat sowieso, als je trouwt met iemand van wie je niet houd. Dat is niet haar probleem.. Ze hoort hem eigenlijk gewoon te dumpen. Ze had gewoon nee moeten zeggen en al het contact verbreken. Snel verder <3333

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Woooooww! Veeerdeeeer.. Dit is echt leuk verhaaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen