Foto bij Chapter 67

Ik heb nieuwe foto's gezocht! Kan iemand misschien eens een cover maken, ik ben daar namelijk niet zo goed in...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Impressed

    ik zag die wtee nog vriendinnen worden. <- zie je de fout? Das van u. Check u teksten eens wat meer. Maar ik zal je vanaf nu altijd zeggen als je een fout hebt. En trouwens welke actrice gebruikt gij? Die me da rost haar hé? Ebde 'Gotta be you' al geluisterd? Kga eens op twitter kijken. Tlijkt me interesant om dat eens te doen. Have a fun day. (I'm sick ;op drie verschillende manieren ^^) You can gess. So i heb eine reactie gegeven. Just zeg me when u give me m'n party voor my verhaal. (mwuhahaha ontrafel et maar)

    1 decennium geleden
  • MrsLeto

    hahaha super leuk weer :D
    ik liep weer eens achter maar nu ben ik weer bij :D
    snel verder
    -X

    1 decennium geleden
  • Tolstoy

    Voulez-vous un cover? -stik toch maar Nederlands- Ik maak er je wel eentje :Y) Het mag zelfs een gifcover zijn want ik heb een nieuw programma and I'm f*cking proud of it >< Anyways wat wil je erop?

    Nu even over het verhaal: Dat ik dit verhaal awesome vind wist je al en Ron is echt, nou ja, laat ik daar maar over zwijgen :X

    1 decennium geleden
  • GlassyGirl

    great
    more pleas!

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    haha, echt geweldig! ron is echt een heel erge leukerd!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen