Jezus christus allemachtig! (mijn excuses als ik mensen beledig)
jullie mogen me allemaal vermoorden, ik weet dat het veeeeeeeeeel te lang heeft geduurd. volgens mij meer dan 2 weken, maar dit is ook de eerste keer sinds 2 weken (of misschien zelfs meer), dat ik op de computer zit.
ik heb de afgelopen weken gewoon ONTZETTEND veel moeten doen voor school en allerlij andere dingen. als ik een keer tijd over had was dit vaak niet veel meer dan een half uurtje en dat was het moeite van het opstarten van mijn laptop niet waard (dat duurt namelijk een eeuwigheid). als ik een keer wat meer tijd had was dit vaak 's avonds in het weekend en op dat soort momenten zat ik als een zak aardappelen uitgeput op de bank naar de tv te staren.
anyway, zodra ik dus vandaag klaar was met mijn huiswerk ben ik gelijk begonnen met het schrijven van een nieuw deel, het is niet heel erg geweldig of lang, maar ik hoop dat dit jullie toch een beetje tevreden stelt.
ik zal zo snel mogelijk weer verder schrijven, ik hoop dat ik volgende week in de vakantie meer tijd heb
nogmaals SORRY :(:(:(:( luf you all(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • mabloempje

    Vampier alarm vampier alarm!!!!!,!

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Awesome <3

    1 decennium geleden
  • jessieStyles

    GE-WEL-DIG
    snel verder *kijkt met morty eyes*
    :)

    1 decennium geleden
  • weetikniet

    verder!!!!!!
    it's the best story ever

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Hoe durf je hier te stoppen?! Het is echt heel spannend!
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen