Foto bij 082~

Omdat jullie allemaal zoooo verslaaft zijn... Het 3de stukje voor vandaag!
Ik houd toch zo van mijn slecht karakter... muhahah...xD

Greg keek plots schuldbewust. 'Ik ... ik heb al toegezegd. Sorry , ik had het eerst met jullie moeten bespreken, maar het bedrag dat ze aanboden en ... het leek me iets heel leuks om te doen en...' ik glimlachte. 'jij zou je niet moeten verontschuldigen, Greg. Dit is wat we nodig hebben om zelf te beginnen, we moeten elke kans grijpen die we krijgen.' zei ik glimlachend. 'Good job, boy.' zei Thalia. 'Maar ik had toch gehoopt dat het nieuws iets inhield met mini-Gregorys' zei ze lachend. Ik haalde drank voor ons alle drie. Alyona keek me raar aan, alsof ze bang van me was. 'Wat?' vroeg ik vijandig toen ze me de hele tijd volgde met haar ogen. 'mIsschien zou je beter naar een dokter gaan, je gedraagd je bijna als een normaal mens.' zei ze op een boze toon. Wat had ik nu weer gedaan? Ik haalde mijn schouders op en gaf mijn twee vrienden elk een flesje bier, zelf dronk ik water. Als ik bier zou drinken zou ik weer problemen krijgen met mijn oude verslavingen... Thalia glimlachte toen ik haar het flesje gaf, greg was bezig met de bladeren te bestuderen, tot zijn handen plots het papier kraakten en plooiden. Thalia en ik keken verbaast oP. 'Oh, nee.' hij zuchtte. 'Misschien is het toch beter als ik die opdracht afblies... ik had me niet gerealiseerd.. hoe kon ik nu zo stom zijn om zoiets te vergeten?' hij sloeg zichzelf tegen zijn hoofd. ik hield hem tegen, en Thalia nam de bladeren over. 'Een opdracht is een opdracht, en je zegt dat ze goed betalen, het maakt me niet uit wie betaald...' zei ik. Ik voelde de blik van Thalia en Gregory op me. ik keek naar hen. 'Waarom staart iedereen me toch aan vandaag?' riep ik luid, ze negeerden me. 'mIsschien zou je toch eerst eens kijken wie de opdrachtgever is.' Zei Thalia zacht.

Reageer (8)

  • XTokioHotelXLov

    egt leuk verhaal :)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    leuk snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Hou van dit

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    zo moest weer ff bijlezen ....

    ma snel verder gaan hoowr

    beetje verslaafd miss :P


    <3

    1 decennium geleden
  • Hopjesvla

    ze mogen Bill's sexy pakje ontwerpen :'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen