Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 1*

Dit verhaal gaat over :
Naam: Shelly Tijssen
Leeftijd: 15
Hobby: Voetbal en Tekenen

Naar school!
Mam ben thuis Roept Shelly Kun je me morgen naar velden brengen voor de voetbal wedstrijd ? waarom vraag Shelly's moeder verbaast je ging toch mee met Lucas mee?? Begint ze weer voor hem als ze zijn naam al hoort word ze knal Rood normaal ging ze inderdaat met hem mee maar nu ze verliefd op hem is kon ze zich in zijn bij zijn maar moeilijk normaal gedragen maar dat ging ze niet tegen haar moeder zeggen dus zei ze maar snel Nee Dat gaat niet door die moet al heel vroeg vertrekken en dan ben ik nog niet goed wakker. oh zei haar moeder dan breng ik je wel hoelaat moet ik je morgen dan brengen? 9uur moet om half 10 spelen in velden . ok zei haar moeder dan roep ik je morgen om half 9 goed ? Ja ok maar ik ga nu naar boven bedankt mam. Eenmaal in haar kamer aan gekomen ging ze al vast snel huiswerk maken want Deze Zondag was de verjaardag van Sterre en daar moest ze natuurlijk heen en morgen had ze voetbal dus dat werd dus blokken nu . Zuchten sloeg ze haar wiskunde schrift open waar ze in de les een tekening in had gemaakt van Lucas hij was ook zo knap gelukkig zaten ze niet bij elkaar in de Klas, want anders had hij het gezien. ze ging de sommen maar maken die ze op gekregen hadden die ze in de les normaal al af had maar sinds ze verliefd op Lucas is Doet ze niet veel meer in de les. Ze kan alleen over hem dromen meestal tekenen ze hartje of hem zelf in haar schrift volgen veel mensen moet ze iets met haar teken talent doen maar ze voetbal veel liever. een kwartier later zijn al haar sommen af. Nu nog frans en nederland zucht was maar niet verliefd dan had ze het in de les afgehad. Frans was gelukkig niet veel ze moesten een tekst lezen uit een frans sprookjes boek en daar vragen over beantwoorden en sprookje was klein duimpje duss dat was wel grappig in 10 minuten was het al af . Nederlands was iets moeilijker ze moesten schrijven over hun idool maar eigenlijk had ze er zo veel welke moest ze kiezen Taylor Swift of Toch Haar Voetbal Couch waar ze echt naar op keek of misschien haar vriendin Lisa die elke jongen aan haar vinger kon binden. Hier was ze nog steeds over aan het na denken toen Lucas op een haar kamer in kwam. Wwwat doe jij hier stampelde ze . Gewoon we hadden toch afgesproken om naar de bios te gaan ? zei Lucas Lachend. Ohja dat ook nog ze gingen samen naar de bioscoop zal elke vrijdag sinds ze 12 zijn . Oja zei ze snel , Maar kan jij mij nie ff helpen met mijn Nederlands?? Wat is het probleem bij nederlands dan vroeg Lucas verbaast je vind nederland toch makelijk?? Ja normaal wel ja zei ze maar we moeten over ons idool schrijven en ik kan niet kiezen !! o dat hebben wij ook gehad ik heb het gedaan over Jou ! Over haar waarom over haar dacht ze Over mij zei ze vragend Ja want jij kun alles altijd zo goed jij ben speciaal daarom zijn we ook vrienden. Vrienden dat woord het brand in haar hart maar ja ze liet niks merken en zei zo normaal mogelijk oh zo . Nou mag ik het dan over jou doen?? Lucas lacht goed dan help ik je kunnen we sneller weg Shelly Hart Klopt in haar keel als Lucas dichter bij gaat zitten. Word vervolgd ...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen