Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 2*

Ok dat is af zei Lucas Blij. Ja haha bedankt voor je hulp zo ging het heel makelijk zei Shelly Rijd je morgen nu met ons mee vroeg Lucas . Nee mijn moeder breng me er heen . Ok goed dan zie ik je daar dus morgen zullen we dan nu naar de bios gaan ?? Shelly dacht na konden ze maar een romatische film en dan zoenen ze werd al zijn wakker geschut uit haar gedachten. Door Lucas die nogmaals of ze dan nu konden gaan. Ja zei ze snel goed naar welke film gaan we eigenlijk?? Ik dacht een Actie Film Leuk ! zei Shelly, dan was ze teminsten op de film gefocust en niet op Lucas. Nou Kom je dan nog Mee zei Lucas die haar aan een hand mee naar buiten sleepten. Stap maar achterop zei hij ik Fiets vandaag Ok:$ zei Shelly. Oh nu ze haar armen om heb hem heen had voelen ze zijn spieren in zijn buik er gewoon uit knallen. Ze lag met haar hoofd tegen hem aan wat is hij lekker warm ongeveer 10 minuten later waren ze al bij de bioscoop voor haar gevoel veel te snel. Haal jij de popcorn en het drinken vroeg Lucas haar zo ging het altijd zij betalen de popcorn en het drinken en hij de kaartjes. Ok zei Shelly en ze liep zoals normaal naar de bar om de popcorn en hun cola te halen. Toen ze klaar was stond . Kom je mee vroeg hij. Waarom was hij zo leuk!?! Ja haha welke zaal zitten we ?? Zaal 2 zei Lucas. Ok ze zaten zo normaal weer in een bank stoel in de zaal. Hij zat zo dicht bij AAAH wat ruik je hij lekker. De Reclame was begonnen op het scherm saai!! Shelly Keek naar Lucas Die zoals gewoonlijk geintereerd zat te kijken. Ze trok hem aan zijn mouw. Lucas keek op wat is er vroeg hij . Gewoon Je keek veel te serieus naar dat scherm haha . Oh zo haha hij lachten ook. Toen begon de film. Toen de film was afgelopen ging het licht weer aan vette film niet waar zei Lucas. Ja leuk inderdaat zei ze Ze keek naar Lucas die een arm heen had . Lucas zag waar Shelly en stond snel op en hielp Shelly over eind . Hij bracht haar thuis. Tot morgen zei hij nog toen Shelly in de deur opening stond. Ja tot morgen zei Shelly en ze deed de deur achter zich dicht. Het was vandaag op romatisch gebied dus weer mislukt Balen!! Shelly SHELLY opstaan!!Kom er aan Mam riep Shelly naar beneden. Snel aan kleden make-up en toen snel naar beneden. Ben er riep Shelly toen ze in de Keuken stond. Ok Riep haar moeder ik heb je tas en je ontbijt al klaar gezet. Bedankt mam!! Ze at snel alles op ik moet en renden weer naar boven om haar tanden te poetsen. Mam riep ze toen ze weer beneden was we moeten gaan!! Kom er aan Schat riep haar moeder. Ongeveer 10 Minuten Later waren ze in velden Shelly renden snel naar de kleedkamers. Hey Shelly oh het waren Roos, Kelly en Lilly Hey Meiden we gaan die Meiden van Velden zo in maken vandaag riep ze. Haar voetbal vriendinen waren de eninge die wisten dat Ze verliefd op Lucas Was . Ze zaten toch alle drie op een ander school dus ze kenden hem alleen via voetbal en ja hoor! Hoe gaat het Met Lucas vroeg Lilly geintereerd. Nou ik heb het gevoel dat het niet meer wil dan alleen vrienden zijn zei ze treurig. Ben je gek hij volgens mij dol op je Lachte Roos. Ja inderdaat zei Kelly Bevestigend . Naar de wedstrijd yes we hebben gewonnen Gilden Shelly, Lilly , Roos en Kelly in KOOR !! Kom op schieten dan kunnen we de tweede helft van de Jongens nog zie riep Shelly . Ok Kwijlbekkie we gaan naar Jouw Lucas kijken lachten De meiden. Ik ben geen kwijlbekkie riep Shelly precies toen ze langs het veld van de jongens kwamen en wat nog het ergste was Dat Lucas naar haar keek Bloos :$ Word vervolgt ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen