Foto bij Help! Ik ben verliefd op mijn Beste vriend. Wat nu ?!? *Hoofdstuk 3*

Hey daar hebben we Shelly Roep het hele Jongens team in Koor. Hoi Roept ze terug . Heey! het is Lucas. Kom Shelly we gaan daar zitten zegt Lilly en ze trekt haar mee. Hij zei HEY! zei ze verbluft terwijl ik zo dom deed zei ze blij . Ja hij is je beste vriend hij zegt altijd hey tegen je helpt Roos Shelly uit haar droom. Ja dan nog gisteren zei we naar de bioscoop geweest zei Ze blij . Oh hoe was het vroeg Lilly. Leuk zo als altijd . Oh de wedstrijd is afgelopen daar komt die gilt Roos. Goed gespeelt jullie hebben gewonnen zei Shelly blij . Ja en ik hoorde jullie ok zei Lucas goedzo! Het was niks zei Shelly. Echt wel jij Scoorden 2 keer . dat klinkt niet als niks zei Lucas. Nee misschien niet . Ok dan zie ik je zo Shelly even op kleden en Trouwens Leuk Jurkje riep hij voor hij in het kleedkamer lokaal verdween. Hij vind mijn Jurkje leuk Shelly werd gelijk knal rood. Kom we gaan pas naar de kantine zei Lilly . Ok GOED! RIEP DE ANDERE ! Shelly lilly achterna naar de kantine. Intussen in het Jongens kleedlokaal: Hey Lucas Shelly he ?!? Vraagt Jimmie Ja wat is daar mee vraag Lucas aan Hem terug. Oh niks vroeg me alleen af zijn jullie nog steeds vrienden ik had meer met haar gewild als ik jou was ze is knap. Jij bent ook een gelovelijk grote Meiden gek , dus nee we zei gewoon vrienden en meer wil ik ook niet trouwens ik ga naar de kantine. Naar je meisje roept het team hem acher na. Shelly ik verkering Denk Lucas hard op ze zal niet eens meer willen ook al zal ik dat willen . daar is die roep Roos!! Hoi die lucas roep Shelly vanaf haar vast plaats aan de bar . Hey Shelly , natuurlijk de ander dames zei hij snel toe hij de meiden zag kijken. Shelly kan ik jou even alleen spreken. Ok mij best zei Shelly. achter in de hoek van de kantine: misschien klinkt die dom maar iedereen van mijn team denkt dat wij een stel zijn. Een WAT? Vroeg Shelly. Ja ik dacht al die vind het raar. Nee zo bedoel ik het niet waarom denk je dat ze dat denken ?? Omdat we al zo lang vrienden zijn denk ik . oh zo Ja denk het ook zei Shelly. Daar had je de Jongens ze Kwamen hun heen staan daar hebben we de troetel duifje oh nee het is de zak van een Jimmie . Jaloers of? zei Shelly stoer. Nee ik bedoel ja en hij strok Shelly mee naar buiten Word vervolg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen