Foto bij || Fourty

Sophie POV

De hitte was ondragelijk vandaag. Ik hing verveeld op een stoel en waaide mezelf koelte toe met een tijdschrift. Ik had middagpauze, maar het was te warm om te eten. Al mijn eetlust was verdwenen. Maar dat kon ook door iets anders komen.
Ik glimlachte en dacht aan Aiden. Hij zou aan het eind van de middag pas weer terug komen. Dat duurde nog veel te lang, als het aan mij lag.
Misschien kon ik hem sms’en?
Ik zocht in mijn mobiel naar mijn zakken, maar ik kon hem nergens vinden. Misschien lag hij in het huisje waar tijdelijk mijn spullen lagen? Eigenlijk was het mijn slaapplek voor de komende tijd, maar de afgelopen nachten was ik bij Aiden geweest.
Ik stond op en rekte me uit.
“Wat ga je doen?” vroeg Hailey die zich even losmaakte van Jules.
Sinds die twee officieel iets hadden konden ze niet meer van elkaar afblijven.
“Mijn mobiel zoeken” zei ik en ik wachtte niet op antwoord en liep naar het huisje.
Ik keerde heel het huisje binnenstebuiten maar mijn mobiel was nergens.
Misschien lag hij bij Aiden in de tent?
Ik liep naar Aiden’s tentje en bleef even staan twijfelen. Kon ik gewoon naar binnen gaan?
Ik zou alleen maar even snel kijken, besloot ik. Ik ritste de tent open en kroop naar binnen. Binnen was het zeker nog tien graden warmer dan buiten en ik slaakte een kreun. Hoe moest ik in deze rotzooi mijn mobiel vinden?
Ik begon met de bedden. Ik checkte de slaapzakken en keek onder de luchtbedden.
Niets.
Misschien had Aiden hem gevonden en in zijn tas gestopt?
Met een slecht gevoel opende in zijn tas en keek naar de t-shirts en broeken die erin opgevouwen lagen. In het grote vak zat niets.
Ik ritste het vak weer dicht en maakte toen het kleine vakje open.
Alles wat ik vond was een foto.
Op de foto stond Aiden, in zwemkleding. En naast hem stond een meisje, waarschijnlijk Noa. Ik staarde even naar de foto en stopte hem toen weer terug.
Toen keek ik naar Kyle’s tas. Ik besloot ook zijn tas even te doorzoeken, ik wilde tenslotte mijn mobiel terug.
Ik keek eerst in het grote vak, maar daar zat alleen maar kleding in.
Toen opende ik het kleine vakje. Het eerste wat ik zag was een jaarvoorraad condooms. Ik trok een vies gezicht en verstijfde toen.
Mijn hand trilde toen ik het ding uit de tas haalde en er geschokt naar staarde.

Reageer (8)

  • emhavee

    whaha, een jaarvoorraad condooms xd
    En ik wil weten wat ze heeft gevonden!

    1 decennium geleden
  • Cincinnati

    Ik wil weten wat ze vond!!
    Snel verder!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!!<3

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Verdorie nou stop je weer op zoon rot stukje:(
    Alsjeblieft heel snel verder ik wil weten wat
    er met Aiden gebeurt als er iets gebeurd (A) En wat Sophie vind(A)

    Snel verder:9~(flower)

    1 decennium geleden
  • NiallsLaugh

    Snel verder! Ben benieuwd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen