Foto bij •7•

Nadat Blaise het hout had neer gezet keek hij me aan. ‘Wat?’ vroeg ik onnodig, ik wist heus wel waarvoor hij me aan keek. ‘Ik wil dat je even vuur tovert.’ Zuchtte Blaise ‘Tja, dat kan ik doen…’ zei ik en keek hem uitdagend aan ‘Please??’ smeekte hij. ‘Op een voorwaarde.’ met smekende puppy ogen keek hij me aan waardoor Draco in de lach schoot. ‘En wat is dat?’ vroeg Blaise eng lief. ‘Dat je ophoudt met dat enge lieve gedoe.’ Zei ik en pakte mijn wand. Blaise haalde zijn schouders op ‘Dat is goed. En nu toveren maar!’ ‘Oké, Oké chillax. Incendio’ en het hoopje hout vloog in brand. In staarde het vuur in en dacht na. Wat zou er gebeurt zijn als Blaise en Draco niet mijn tas hadden gepakt. Waarschijnlijk had ik nu huiswerk gemaakt in de leerlingenkamer, en een beetje kijkend hoe mensen zich voor lul zetten. Een tijdje werd er niks gezegd totdat Draco naar me toe draaide. ‘Waarom weet ik zo weinig van jou?’ verbaasd keek ik hem aan, waarvoor zou hij meer van me willen weten. ‘Waarvoor zou je?’ ‘Nou, aangezien we hier, denk ik, nog wel een tijdje zitten, kun je vast wel wat meer over jezelf vertellen.. het enige wat ik van je weet is dat je in Gryffindor zit en veel huiswerk maakt.’ ik verwerkte zijn woorden en keek de jongens aan.


sorry, sorry, dat ik jullie zo lang heb laten wachten!!
*schaamt zich diep*
but I know klein stukje, maar ik ga er verder aan werken!!! en morgen krijgen jullie nog een langer (!!!) stukje!!
Reactions??

Reageer (6)

  • Slughorn

    Leuk:D
    Snel verder^^

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Droog!
    En sppr leuk!!
    Snel verder dus jij!!
    (H)

    1 decennium geleden
  • Pewdiecry

    omg ik lees dit verhaal nu pas... echt precies op het goeie moment ga jij weer verder met het verhaal!
    Hhahah, dit is echt een leuk verhaal! ;D

    1 decennium geleden
  • GlassyGirl

    meer
    zo goed!!

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    meer!!
    *puppyoogjes*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen