Foto bij O15

By TheBiebAmore

Justin Drew Bieber

Ze stond op, ging recht voor me staan en keek me diep in de ogen. 'Kate?' 'ja?' 'wil je mijn getuige zijn?' zo dat was eruit. Ik wachtte nerveus op een antwoord. nerveus, want ik wist niet hoe ze zou reageren, wat ze zou zeggen. Ik wist wel wat ik zou doen. 'ja' zei ze na een tijdje. maa-, wacht, zei ze nou ja? zei ze dat echt? ik keek haar in haar ogen terwijl ze me nog een lach wist te schenken. Een neppe lach dan wel, dat zag ik aan haar. Geen twinkeling in haar ogen. Ik zweerde dat ik teleurstelling in haar ogen zag. Ik glimlachte breed terug en gaf haar een korte omhelzing. 'De bruiloft is al over 3 weken. Kun je zolang in LA blijven?' begon ik enthousiast te vertellen. Ze knikte onzeker. 'vast wel' 'oke, Selena komt morgen om 2 uur naar je hotel. Je moet natuurlijk ook een jurk hebben, die past bij het jurkje van Jazmyn. Want zij word het bloemenmeisje.' ratelde ik aan één stuk door. Ze knikte af en toe wat maar zei er verder geen woord over. 'heb je alles goed onthouden?' ze knikte en lachte weer zacht, en nep. 'dan spreek ik je nog wel' 'ja' en met die woorden, of eigenlijk dat woord liep ze weg. Ik liet me op het bankje vallen, leunde met mijn armen op mijn knieën waarin mijn gezicht werd gelegt. Er liep een traan uit mijn linkerooghoek, en je weet wat ze van tranen zeggen. Valt de traan uit je rechteroog is het van geluk, valt 'ie uit je linkeroog is het van verdriet. Ik dacht terug aan ons korte gesprek. Aan hoe ik haar niet eens aan durfde te kijken, en moeilijk uit kon leggen waarom ik bij Selena ben en waarom ik trouw. Ik blijf omdat ik haar geen pijn wil doen, ik hou echt wel van haar. Maar niet zo als ik van Kate hield en eigenlijk nog altijd houd. Ik wil Selena geen pijn doen, ze is gelukkig met mij, en ergens ben ik gelukkig bij haar.
I just need to exept that my perfect life isn't perfect.

Slecht hoofdstuk sorry ): ben inspiratieloos maar wilde jullie toch een hoofdstukje geven (:

Reageer (3)

  • xROAR

    aaahhww... Mensen onder mij hebben gelijk!

    1 decennium geleden
  • xHanneBieber

    TROUW MET DE VROUW WAAR JE VAN HOUD ! (Kate dus)
    xD
    Snel verdeeeeeer.<33333

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Stomme Justin.
    Je moet naar Kate en niet met Selena trouwen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen