Foto bij 085~

OMdat het zo lief gevraagd wordt.... Krijg ik hiervoor dubbel zo veel reacties?

'Hoe gaan we dit dan oplossen?' vroeg Gregory. 'We zien wel, ik kan het best aan, ik heb mezelf totaal in de hand.' mompelde ik snel. Thalia keek me sceptisch aan. 'Oké, als je nu heel eerlijk toegeeft dat je aan het liegen bent, denk ik dat ik je kan vergeven.' zei ze. 'Dat geloof je zelf toch niet, hé?' vroeg Greg op hetzelfde moment. 'En waarom zou ik het niet menen?' vroeg ik zacht. Ze wisselden weer een van die vele ze-is-haar-verstand-kwijt-blikken uit. 'Omdat je geen enkel magazine wil kopen als zij op de cover staan.' zei Thalia. 'Omdat je foto's van hen meteen bij jullie in de haard probeert te gooien.' zei Gregory. 'Omdat je het tot ongeveer een maand geleden niet aankon dat we zijn naam zeiden.' Thalia weer. 'Omdat...' Ik stopte gregory nog voor hij zijn zin kon afmaken. 'Oké, oke, ik heb het.' zei ik gefrustreerd. Het ergste van al was dat ze gelijk hadden, ik had er inderdaad tot niet zo lang geleden nog erg veel last van gehad. maar dat telde niet want het was op dat moment bijna 6 jaar geleden dat Tom begon vriendelijk te doen tegen mij... wel, me probeerde te overtuigen om zijn lief te worden. Maar dat was allemaal verleden tijd, ik moest me op de toekomst richten. Op mijn eigen toekomst. 'Ik stel voor dat ik me mentaal voorbereid en een beetje later kom dan jullie twee.' zei ik. 'Onder het mum van een andere opdracht om af te werken, kan een van jullie twee me smsen om te zeggen hoe erg het precies is.' zei ik snel. Thalia en Greg keken alsof ze het aanvaarden. 'Maar dan, omdat ik meedoe, wil ik dat jullie geen dingen voor me achter houden.' zei ik. 'zelf niet als je denkt dat het beter is dat ik het niet weet, want voor zo'n dingen ben ik niet te vinden.' zei ik snel. 'Zoals?' vroeg Greg. 'Zoals dat je het me verteld als een van hen 4 jullie probeert "binnen te doen"' zei ik snel. 'Of als een van jullie onverwachts in een slaapkamer beland..' zei ik snel. Thalia keek me aan. 'We weten waartoe hij in staat is, we zijn gewaarschuwd.' zei Thalia, Greg zei niets, maar het leek er sterk op dat hij aan het fantaseren was.

Reageer (8)

  • XTokioHotelXLov

    wouw egt leuk verhaal hoor :)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Omg haa Greg geniaal!!

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Mmm... ben benieuwd over wie Greg nu fantaseert (:

    1 decennium geleden
  • Romanov

    @ Billschicka Wel, eigenlijk is hij dat ... ;)

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    haha, die Greg is geweldig xD
    hij doet me aan mijn homo-bf denkenxD
    snel verder!!
    xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen