Foto bij 086~

Thalia sloeg hard met haar hand tegen het hoofd van Greg. Ze had al een paar keer met haar hand langs zijn ogen gegaan, we waren al 5 minuten zijn naam aan het roepen, en ik had hem al tegen zijn been geschopt. UIteindelijk knipperde hij zuchtend met zijn ogen en keek verbaast rond. 'Hmm? is er iets?' vroeg hij zacht. 'Buiten het feit dat je al een kwartier voor je staat te staren, nee.' zei Thalia geïrriteerd. 'Wat is het probleem dan?' vroeg Greg zacht. 'Dat wij niet weten wanneer de eerste samenkomst is, alles is geregeld, dan moeten we eigenlijk al beginnen met vragen wat er moet gebeuren en maten nemen.' zei ik snel. Thalia knikte. 'Dat weten we wel, als miss destuction hier, die brieven niet verfrommeld had. Dat staat daar namelijk op.' zei Greg, zichzelf verdedigend. Nu ik over de eerste shock heen was, zag ik het allemaal beter in. Het was daarom nog steeds niet leuk. maar ik kon het aan. Voor greg begon voor te lezen keek hij op. 'Nog 1 iets. Jullie twee moeten me beloven dat jullie geen zotte dingen doen met die outfits om Laura te wreken of zo. Oké?' vroeg hij streng. Thalia keek beledigd op. 'Waarom ons 2?' vroeg ze snel. 'Omdat jij en Laura altijd samenspannen, en jij daarom hem ook niet erg leuk vindt.' zei hij nog sneller terug. 'Ja, en jij droomt weg bij hem, dat is pas de houding van een echte vriend.' zei Thalia. ze kon verschrikkelijk zijn als ze dat wou, en voor het moment wou ze dat half. 'Hey, hij speelt niet voor mijn team, dus er zal niets gebeuren, dus mag ik dat wel.' redeneerde hij. ik zuchtte, daar ging het gevoel dat ik superwoman was. als THalia en Greg de hele tijd zouden ruzie maken, zou ik me onmogelijk sterk kunnen houden, ik had ze allebei nodig. 'kappen! nu!' riep ik boven hen uit. 'Ik beloof dat ik mijn "woede" jegens de jongens niet op de kleren uitwerk.' zei ik snel, en ik zou het doen. Ik zou niets met de kleren voor hun show doen. Zelf kon ik veel meer doen dat beter zou werken.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen