Foto bij 087~

'Wanneer, Greg?' vroeg ik snel voor dat Thalia en Greg weer opnieuw konden beginnen. ze waren beste vrienden, maar ze hadden snel een meningsverschil. 'Zeker weten?' vroeg hij. Ik zuchtte. 'Wat had je beloofd?' vroeg ik snel. 'ik zou niet meer achter houden, en dat doe ik niet, ik wil gewoon weten of je het aan kan.'zei hij snel. 'Als ik wist dat ik het niet aan kon, zou ik het dan vragen?' vroeg ik snel. Thalia haalde haar schouders op, nam de papieren van gregory af en begon te zoeken in de brieven. Ze haalde haar wenkbrauwen op. 'over 2 dagen.' zei ze terwijl ze zeker niet naar mijn gezicht keek. Ik was dankbaar dat ze me de kans gaf om mijn gezicht in toom te laten, maar het was niet nodig. ik slikte even, maar knikte dan. 'Goed, dat weten we ook weer.' zei ik snel. 'Gaan we nog iets leuks doen vandaag?' vroeg ik snel. Thalia en Greg keken me aan, en glimlachten dan. 'Tuurlijk, wat?' vroegen ze snel. Ik haalde mijn schouders op. 'Ideeen voor kleren; ja. Dingen om je te amuseren? Daar heb ik jullie voor.' zei ik snel. we lachten, en op het moment dat we nog iets zouden halen om te drinken, kwamen we Alyona en Zoran tegen. Ze liepen te paraderen met die domme tas die ik teruggekregen had. 'Waarom doen jullie alsof die tas zo veel waard is?' vroeg ik met een lichte walging. Thalia haalde haar schouders op. 'Kinderen hebben een rare smaak.' zei ze minachtend. Greg glimlachte naar ALyona en ZOran. 'Dus jullie hebben een tas gekocht?' vroeg hij. Hij deed altijd vriendelijk tegen die twee, en ik wist niet waarom. het leek mij maar raar, en Thalia was het met me eens. 'gekocht? nee, gekregen. Van hun zelf.' zei ze, wijzend op de tas. Greg keek verbaast. Ik had het nochtans gezegd dat de tweeling naar het concert ging.

Reageer (7)

  • XTokioHotelXLov

    verder hoor :)
    ben verslaaft :)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Tip; ze zeggen wel veel dingen snel. Dat leest nogal irritant als je snapt wat ik bedoel (: maar verdeer geweldig, (:(:

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Verderrr..!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen