Foto bij 088~

Vakantie!!!!! yeay!!!!!! Voor mij toch.... En...ik heb massas veel werk ;( en ik ga weg! Waardoor ik niet kan werken... ik denk dat ik een probleem begin te krijgen, ik had al 4 buizen op mijn vorig rapport... mijn leerkrachten vinden mij niet leuk meer, het waren hoofdvakken...

'Zijn jullie ze tegengekomen op straat?' vroeg hij op een gespeeld verbaasde toon. het werd me nu pas duidelijk dat hij het deed omdat hij wist dat ALyona en ZOran het aan iedereen wilden vertellen. 'mam had VIPkaartjes geregeld. Ze kent de moeder van de Kaulitz tweeling al jaren. misschien gaan we wel eens met hen vier op vakantie.' zei ze met haar neus hoog in de lucht. Ik lachte, hoewel ik het niet grappig vond. 'Geloof me, op vakantie met hen is echt zo leuk niet als het lijkt. Trouwens, ik had de indruk dat ze je niet echt leuk vonden. Een beetje te opdringerig. Dat is toch wat Georg zei.' zei ik er tussen door.ik zag Zoran en ALyona met grote ogen naar me kijken. 'Heb je met hem gesproken?' vroegen ze in koor, en ik merkte dat Thalia en Greg op punt stonden om hetzelfde te vragen. 'Nee, hij kwam die tas droppen, heeft me bespoten met parfum zodat mijn moeder hem zou herkennen en is weer vertrokken.' zei ik ironisch. Thalia haar ogen werden mogelijk nog groter. 'Je T-shirt rook naar hém?' vroeg Greg plots. 'Nee, Georg. Mijn moeder herkende de geur.' legde ik uit. ALyona leek bijna flauw te vallen. 'Wisten jullie dat ze Georg kent? Persoonlijk?' vroeg ZOran opgewekt aan Thalia en Greg. Ze konden niet anders dan knikken, waardoor de tweeling boos naar mij keek. 'Waarom heb je het ons nooit verteld?' vroegen ze me. 'Omdat ik 1. amper met jullie spreek en ik heb geen zin om dat te veranderen. 2. Thalia en Greg zijn mijn beste vrienden. 3. het zijn jullie zaken niet.' zei ik voor ik samen met mijn vrienden naar boven liep. Thalia en Greg ploften neer op mijn bed. 'jij hebt wat uit te leggen.' zei Thalia, terwijl Greg naar mijn T-Shirt van gisteren zocht. Hij rook eraan en knikte dat het jongensparfum was. 'En je moet een andere Deo kopen, deze is echt niet lekker.' zei Greg met een glimlach. Ik rolde met mijn ogen, het was typisch voor hem om met zo'n dingen af te komen.

Reageer (3)

  • XTokioHotelXLov

    hahahahahah :P
    egt luek hoor:)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    haha geweldig dit

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    ik haat de melding: dit is het laatste hoofdstuk van deze storie!
    Snel verder gaan! ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen