Foto bij 090~

Zo vond ik Bill er zo schattig en knap uitzien.. maar nu met zijn blond, kort haar, en zijn neuspiercing... Ik hou het er maar op dat ik hem vroeger er leuker vond uitzien... :X

Gregory PoV
'Sorry, ik blijf je naam vergeten.' zei Bill. 'Gregory, en dit is Thalia,' zei ik voor de derde keer. 'Juist ja, hebben jullie al met andere bekende mensen gewerkt?' vroeg hij geïnteresseerd. Thalia knikte. 'Wij drieën hebben de kledij voor 2 clipjes van Adam Lambert mogen verzorgen.' zei ze. Tom glimlachte en wiebelde even met zijn wenkbrauwen. 'Dat verbaast me niet, iemand met zoveel ..charme krijgt gemakkelijk goeie jobs.' zei hij grijnzend. Thalia negeerde hem, maar wees naar haar T-shirt. georg gniffelde zachtjes. 'Leuk.' zei Bill zacht. 'Ik weet niet, het lijkt me niet echt mogelijk voor jullie om nu al te beginnen met tekenen.' zei georg. 'Oh, maar we kunnen wel al maten nemen, we werken het liefst met kledij die precies op maat gemaakt is.' zei Thalia. dat was natuurlijk wel waar, maar het kwam er op neer dat ze gewoon zei dat ze allemaal hun kleren konden gaan uittrekken. Bill knikte. 'En ik denk dat, ja, misschien zou zij in staat zijn om al te beginnen met de ontwerpen.' zei Thalia zacht tegen mij. Ik knikte. Gelukkig had ik mijn materiaal mee om te meten en op te schrijven, en Laura zou tekenmateriaal meebrengen. 'Goed dan, wie eerst?' vroeg ik opgewekt. Ik zag Georg en Gustav een blik uitwisselen. 'Maakt mij niets uit.' zei Tom. 'Gaan jullie maar eerst.' zei Gustav terwijl hij naar de wii liep. ik had het gevoel dat Bill zich niet echt op zijn gemak voelde in mijn buurt, en dat Tom toch iets te gretig rond Thalia hing. Ik nam mijn GsM uit mijn zak. Flirt alarm... girlfriend in the building...en ze zijn blijkbaar bang van mij... ;) typte ik. Nog voor ik kon beginnen, kreeg ik al iets terug van Laura. 'On my way! BtW; waarschijnlijk iets te veel Gay gehalte.' ik glimlachte en begon Bills maten te nemen.

reacties? Pleaazeee? (flower)

Reageer (9)

  • cynlovebill

    indd bil was eerst supper knap nu niet meer zo

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    hahaha egt leukk :)

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    snel verder ...

    <3

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    verder! ;d

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik vind ook dat Bill er vroeger veel leuker en mooier uitzag (;
    Dit verhaal blijft gewoon fantastisch! (yeah)
    Komt er straks nog een deeltje? :P
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen