Foto bij 91~

extra lang deeltje

Gregory PoV
Thalia begon Toms opmerkingen een beetje beu te worden, en blijkbaar was Toms vriendinnetje dat ook. 'He, Tommie.' riep ze en ze plakte bijna tegen heM. Ik vroeg me af hoe Laura hierop zou reageren; wat zou er overwinnen. Haar haat jegens tom waardoor ze het meisje zou waarschuwen of haar haat jegens blonde trutjes? Het zou nog eens een interessante namiddag worden. Tom leek zich te ergeren aan het feit dat zijn vriendin hier rondliep. 'Zou jij niet gaan shoppen vandaag?' vroeg hij met een zijdelingse blik op haar, terwijl Thalia zijn borstomtrek begon te meten. 'Ja, tot ik zag wie de designers waren.' zei ze met een Vuile blik op Thalia. Ik zag dat het niet lang zou duren eer ze haar tekst op haar t-shirt zou waarmaken. Ze kon behoorlijk bitchy zijn -ik spreek uit ervaring- en dat zou onze kop -en de opdracht- kunnen kosten. Ik zag bijna rook uit haar neusgaten komen toen miss blondie maar bleef opmerkingen maken over bijbedoelingen en weet ik veel wat nog allemaal van meer seksistisch getinte dingen. 'Thalia, Hou jezelf onder controle.' zei ik vanuit mijn mondhoek. ze keek op naar mij en knikte. Tom stuurde zijn vriendin weg, mijn zijn creditcard. Het leek me niet zo'n gezonde relatie, en aan blondie haar maten te zien hadden ze elk maar 1 doel; zij geld uitgeven, hij ... avond activiteiten. Tom probeerde het (misschien op een domme manier) goed te maken bij Thalia. 'Wat als ik je vanavond trakteerde, zou je dan haar gedrag kunnen vergeven?' vroeg hij haar met een grote glimlach. Thalia keek sceptisch op en werkte dan meteen verder aan zijn armen. 'Nee, echt. Ik meen het, ik wil me excuseren voor Barbara's gedrag. Ze is nogal Jaloers als ze me in het bijzijn van knappe meisjes ziet.' hij knipoogde naar haar, en dat maakte het nog eens zo erg. Thalia boog zich naar hem toe, het was duidelijk wat ze zei. '1 keer zeg ik het. Ik ben immuun voor je praatjes, want ik ken je verleden...' ze zei het rustig, beheerst en ging daarna verder met haar werk. 'Thalia!' riep ik haar tot de orde. 'Sorry.' mompelde ze stil terwijl Tom haar verbaast aankeek. Hij werd stil en staarde voor hem uit. 'Wat bedoelde ze daarmee?' vroeg Bill zacht, maar het was duidelijk dat ook hij er niet helemaal in gerust was. 'Waarmee?' vroeg ik zo voorzichtig mogelijk.

Reageer (6)

  • XTokioHotelXLov

    hahaha egt goedd :)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ga je snel verder alsjeblief? (;
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • xxkirsten

    Ik hou echt zo veel van dit verhaal(flower)

    Ajb snel verder??:$

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    ik vind dit echt zo'n zalig verhaal:D
    snel verder!
    xx(K)

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Ze bedoelt te zeggen dat ze Tom gewoon een asshole vindt :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen