Foto bij 092~

Snel genoeg???

Gregory PoV
'Waarmee?' vroeg ik voorzichtig. Bill keek me aan. 'met dat van "ik ken je verleden"?' vroeg hij zacht. ik haalde mijn schouders op. 'Je zou kunnen zeggen dat Thalia graag dreigt met dingen, terwijl ze er eigenlijk niets van weet. Maar het is zo dat de meeste mensen haar wel geloven. En dan laten ze haar meestal wel met rust.' zei ik snel, maar ik was er quasi zeker van dat Bill wist dat ik aan het liegen was. Het maakte niet echt uit, maar ik had laura beloofd om te zwijgen tot ze er was. Gelukkig duurde dat niet te lang, want ik hoorde autobanden veel te snel rijden op het grindpad dat voor de studio lag. Laura vond het leuk om extra hard te rijden als ze me weer eens zo ver kreeg om haar te laten rijden. Thalia en ik keken elkaar aan. 'Ik denk dat ze daar is.' zei ik zacht. 'ah, de mysterieuze derde medewerker.' zei Bill. 'Ster medewerkster.' zei Thalia, en ik dacht even dat ik Toms ogen zag twinkelen. De bel ging, inderdaad, het moest Laura zijn. Ik vroeg me af of niemand moest gaan opendoen, maar dat werd blijkbaar al gedaan. Een beetje later kwam een man binnen. 'Euhm Mister Kaulitz, ik denk dat er iemand is voor u, een.. euhM.' de man keek even naar binnen. 'Een meisje, maar ze wil haar naam niet zeggen.' zei de man. ik ging even kijken en knikte naar laura, de man zag het als teken dat hij haar kon binnen laten. Jammer genoeg was ik diegene die gaan kijken was, en niet Thalia, want ik moest helpen uitladen. Ik vroeg me echt af waarom ze altijd zoveel materiaal mee had. Wel, eigenlijk was ik het die haar koffer met extra materiaal mocht dragen terwijl zij de deur openhield voor mij.

Reclame! Ik heb een nieuw verhaaltje, over Drarry! HIER kan je hem lezen!!

Reageer (6)

  • XTokioHotelXLov

    wouww egt vet :)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Jippie, zware dag gehad en dan twee hoofdstukjes van dit verhaal kunnen lezen!
    helemaal blij

    1 decennium geleden
  • Assje

    Dat was idd snel, maar het volgende hoofdstuk moet nóg sneller komen! :P
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik ben ook benieuwd naar de reacties op haar komst!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen