Foto bij Part 26.

Niall Horan.
'Awh wat schattig!' We waren nog niet eens op het park, maar Rose leek alles zo'n beetje al intressant te vinden. Liam keek me even lachend aan en ik haalde mijn schouders op. Ze stond letterlijk bij een standbeeld van een koalabeer – denk ik, wist het niet zeker – en gilde nog een keer dat het zo ontzettend schattig was. Kim stond er naast en probeerde met oogcontact te kijken of Liam misschien de hint zou begrijpen.
'Ik kan dat toch niet voor je kopen. Hoe wil je dat in je huis kwijt? Hoe zouden je ouders er op reageren als je met zo'n ding thuis komt.' riep hij lichtelijk verbaasd en Kim keek hem even aan. Ze sloeg haar armen over elkaar en kwam toen met een hele rits argumenten hoe ze het bij haar ouders zou verklaren. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ze dacht dat Liam niet genoeg voor haar over had en kennelijk niet van haar hield. Ik schudde even mijn hoofd. Die meisjes-gedachten sloegen echt nergens op. Alhoewel, die van Rose bevielen me wel, aangezien ze me praktisch verteld had dat ze van me hield. Iets wat ik voor mijn leven lang niet meer zou vergeten. Harry en Louis kwamen aangelopen met de tickets en we konden naar binnen. Liam probeerde nog contact te leggen met Kim, maar die liep nu voorop met Rose en ze waren druk aan het praten.
'OH KYK NOU,' riep Kim opeens. 'Lieverd, je familie is hier.'
We liepen langs de chimpansees en ze keek Liam even lief aan. Liam, die best wel moest lachen, besloot dat ze toch niet zomaar weg kon komen met die uitspraak en ging achter haar aan. Gillend rende ze weg met Liam achter haar aan. Ik stond inmiddels bij Rose en sloeg mijn arm even om haar heen. Ze keek me glimlachend aan en liet haar hoofd even tegen mijn schouder steunen. 'Ik vind dit best wel leuk, zo met jou.'
'Stop met klef doen, we hebben families te bezoeken.' Harry kwam er – voor de zoveelste keer – tussen door en ik zuchtte nog een keer. Die jongen had echt geen timing. Zayn kwam nu naast me lopen, terwijl Harry besloot maar eens met Rose te gaan wandelen. Zayn keek me even lachend aan en ik probeerde te peilen waarom. 'Zo Rose, zoals je weet, vinden we Niall een belangrijk deel in onze band. Hij is echt een lieverdje – om het zo maar even te noemen – dus, als je besluit zijn hart te breken, of wat dan ook, zijn we verplicht je achter na te komen.'
Zayn lachtte nu nog harder en ik moest moeite doen om niet naar Harry toe te lopen. 'Serieus, hij heeft daar bijna een week op geoefend en nu is het nog anders geworden dan dat hij van plan was. Hij wou haar serieus bedreigen met allemaal onzinnige dingen, zodat ze je geen pijn zal doen.'
'What the fack hebben jullie. Ze is perfect, ze zal me echt niet zomaar pijn doen, hoor.'
'Don't worry. Ik zal het niet over mijn hart verkrijgen om er zelfs maar aan te denken om hem pijn te doen. Moet ik nog zweren ergens op?' Harry knikte even en keek toen achterom. Hij stak zijn duim op, waarop ik hem vriendelijk beantwoordde met mijn prachtige middelvinger. 'Ik zweer het op mijn moeder, ik zal Niall nooit pijn doet, op welke manier dan ook.'
'Gelukkig maar! Nu we dat besproken hebben, ik wil je vragen of je er problemen mee hebt als ik af en toe eens in mijn onderbroek rondwandel enzo. Het is een behoorlijk-.'
'Styles, ga fietsen ofzo!' riep ik nu, terwijl ik even naar Zayn keek, die het niet kon laten om te lachen. Hij probeerde zijn gezicht nog in plooi te houden, maar je kon zien dat hij zo hard moest lachen. Ik gaf hem een duw en keek toe hoe Rose weer even stilstond om naast me te kunnen lopen. Ik keek haar verontschuldigend aan. 'Sorry voor dat. Het is normaal gesprok-.'
'Het maakt niet uit, ik snap het volledig hoor. Maar als hij zo graag naakt wilt lopen, moet hij dat vooral doen.'
'YES!' hoorde ik Harry gillen en ik schudde even met mijn hoofd. Dit was verre van normaal.

Reageer (33)

  • 123kippetjes

    ECHT GENIAAL. HAAHAAHAHAAAA

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD

    1 decennium geleden
  • Silverwalker

    1 woord GENIAAL!!!
    snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • Sweeter

    'Lieverd, je familie is hier.' Nou dat zeggen ze ook altijd als ik langs de aapen or whatever loop

    1 decennium geleden
  • Ahern

    ga toch fietsen ofzo!

    best uitspraak ooit, <'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen