Foto bij Part 29.

Everywhere waar ik kijk. Niall. En ik kan gewoon niet geloven dat hij zo perfect is. :') ik ben echt zwaar verliefd op hem. lol. nojoke. hij is gewoon perfect.

Rose Watkins.
'Tot overmorgen dan! We zullen je missen!' Met die woorden stapte ik drie uur later met Niall weer naar buiten. De jongens hadden me over kunnen halen om nog een dagje te komen. Helaas moest ik morgen weer mijn dag besteden bij Nando's, iets wat goed was voor mijn bankrekening. De deur viel achter Niall dicht en hij pakte vrijwel gelijk mijn hand vast. Zijn handen waren warmer vergeleken met de mijne en ik vond het dan helemaal niet verkeerd om hem stevig vast te houden. Hij voelde het en keek even lachend naar me. Stilletjes wandelde we langs de drukke weg en keek ik even om me heen. Deze buurt was niet echt verschillend met de mijne. De huizen waren net zo oud, maar schattig en de wegen werden net zo druk bezocht. Onze wijken lagen niet echt ver van elkaar, iets wat ook wel positief was, aangezien ik hem dan redelijk snel kon opzoeken als ik dat wilde.
'Je zit een beetje in gedachten, liefje.' Zijn zachte stem drong langzaam tot me door en ik keek even opzij. Zijn ogen bevatte van die schattige twinkelingen, terwijl ze toch nieuwsigerig stonden. 'Wat is er zo belangrijk?'
'Jij natuurlijk.' antwoorde ik simpel en hij trok even kort aan mijn arm, waardoor we stil stonden. Hij had me zelfs zo gedraaid, dat er geen enkele centimeter meer tussen ons zat. Ik keek hem even glimlachend aan, terwijl de kriebels, die de hele dag al in in mijn lichaam hadden gezeten, weer opborrelde en zelfs behoorlijk sterk leken te worden. Zijn armen sloegen zich – zonder moeite – om mijn middel en ik sloeg de mijne om zijn nek. Ik kon het niet laten om even met een pluk van zijn haar te spelen, terwijl ik hem aankeek en hij grijnsde breed. Hij keek even een paar keer zich omheen, waardoor hij met zijn neus tegen de mijne aanbotste. Iets wat nog wel redelijk pijn deed. Hij keek me even verontschuldigend aan, maar ik schudde mijn hoofd. 'Ik kan heel wat hebben, hoor.'
Zijn hand was omhoog gekomen en lag nu rustgevend tegen mijn wang aan, terwijl hij – sneller dan ik had durven hopen – zijn lippen op de mijne had gedrukt. Een bom van liefde ontplofte in mijn buik en ik voelde dat ik nog iets dichter tegen hem aanleunde. Zijn hand gleed via mijn rug weer naar beneden om vervolgens op mijn heup te blijven hangen. Ik kon er echt van genieten hoe lief, hoe teder hij tegen me was. Iets wat ik nooit had gevoeld, had gehad. Hij was zo lief voor me, iets wat ik nooit meer zou vergeten. Hem niet, dit niet.
Elke beweging die hij maakte, alles wat hij deed, hij was zo lief en ik hoopte dat ik hem zo niet zou verliezen. Nu niet, nooit niet. Zijn armen drukte me nog iets dichter tegen hem aan en ik genoot er letterlijk van om zo met hem te staan. Dit had veel eerder moeten gebeuren. Veel sneller dan ik had gewild, liet hij langzaam los en streek hij even met zijn hand langs mijn wang. 'Wat ben je toch perfect.'
'Nee jij,' prevelde ik, terwijl ik mijn hoofd tegen het zijne liet steunen. Hij drukte een kus op het puntje van mijn neus en ik moest echt moeite doen om niet te bezwijken. Hij was zo lief, zo leuk, zo.. alles. Ik kon hier echt van genieten. Ik hield van hem, nu al, meer dan me lief was en ik kon er niet bij dat hij het wederzijds zo voelde. Hij schudde zijn hoofd en trok me nog iets dichter. Ik had niet het idee dat het mogelijk was, maar blijkbaar wel.
'Please, be mine forever.' mompelde hij nu zachtjes, maar de woorden kwamen helderder dan ooit binnen. Ik knikte meteen. Hij tilde me even op en draaide een rondje. Lachend liet ik mijn hoofd zakken, toen hij me langzaam weer op de grond zette. Hij keek me even lachend aan en ik zuchtte. Hij was alles wat ik al die tijd nodig had gehad. Ik glimlachte tevreden en voor ik het wist voelde ik nogmaals zijn lippen op de mijne. Kon die jongen nog perfecter worden?

Reageer (26)

  • Sweeter

    HAKUNA MATATA! DIT IS GOEEED

    1 decennium geleden
  • Ahern

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! dits zo lief. <'3

    1 decennium geleden
  • Curlyyhead

    (H)

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Die gif. :9~
    Awwh! Hoe lief!

    1 decennium geleden
  • dreamaboutit

    Je schrijft echt geweldig, als ik je verhaal lees word ik er helemaal ingezogen en ik zie het echt gewoon voor me, keep up the good work <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen