Foto bij 008.

Bla, nog een deeltje voordat ik ga slapen.

Harry pov.
Na het feestje in het x-factor huis besluiten Louis en ik om nog mee te gaan stappen met de groep. Niall, Liam en Zayn hadden niet zoveel zin om te stappen en wilden liever thuisblijven. Als ik en Louis de club binnenkomen zie ik aan de bar het blonde meisje zitten dat me net ook al was opgevallen. Toen stond ze met Niall te praten. Ze is echt supersexy. Als ik haar zou kunnen scoren vanavond is mijn avond echt perfect, door naar de liveshows en zo’n knap meisje scoren. Als de meiden na een tijdje de dansvloer oplopen sleur ik Louis mee aan zijn arm en knik naar de meisjes. Als ze begint te dansen danst ze echt super sexy. Ze weet precies wat ze met haar lichaam moet doen om het er sexy en tegelijkertijd sierlijk uit te laten zien. Ook de andere twee meisjes kunnen supergoed dansen. Ik besluit niet langer te wachten en besluit ik vol zelfvertrouwen op haar af te stappen. Het komt deels door de drank maar ook doordat ik al van nature een flirt ben.

Lucy pov.
We lopen de dansvloer op en beginnen te dansen. Ondanks dat ik een beetje dubbel zie doe ik mijn uiterste best om het er nog normaal uit te laten zien. Danza kuduro komt op en we gaan met zijn drieën helemaal los. ‘Waar heb jij zo leren dansen?’ hoor ik een hese stem in mijn oor zeggen. Ik schrik een beetje en draai me om. Ik kijk recht in het gezicht van een enorm knappe jongen met bruine krullen en ogen die niet te beschrijven zijn. ‘Gaat jou dat wat aan?’ antwoord ik terwijl ik op mijn lip bijt. Hij lacht, hij krijgt kuiltjes in zijn wangen en een rij witte tanden komt tevoorschijn wat hem alleen maar sexier maakt. ‘Apparently not.’ antwoordt hij met een scheve grijns terwijl hij met me begint te dansen. ‘Hoe heet je eigenlijk?’vraagt hij uit het niets. ‘Lucy, Lucy Hall en wat is jouw naam?’’Weet je die niet?’ vraagt hij een beetje verbaasd. Ik schud mijn hoofd. ‘Harry Styles.’ zegt hij dan als hij me met mijn hoofd nee ziet schudden. ‘Nice to meet you mister Styles.’ zeg ik lachent. ‘Nice to meet you to babe.’ We dansen nog even en dan zie ik zijn gezicht dichterbij de mijne komen. Opeens voel ik twee lippen op die van mij en zijn tong die lang mijn lippen likt. Gewillig open ik mijn mond en onze tongen vinden elkaar. Damn, he’s a good kisser. Dit is gewoon pure lust, en ook gewoon omdat ik dronken ben.


Oke sorry, deze nogal een stuk korter dan de rest. Maar ik wilde deze nog even maken maar halverwege bedacht ik me dat ik eigenlijk wel heel moe ben en wil gaan slapen [Aa] morgen komt er meer hihi.
Reacties

Reageer (5)

  • PleaseStay

    Nice!
    VERDER...

    1 decennium geleden
  • Wilhelmina

    HARRRY HAARRRRYY!:Y)

    1 decennium geleden
  • aniek1313

    Verder(H)_(H)

    1 decennium geleden
  • BoogyBear

    Haha geweldig loving the story xxx

    1 decennium geleden
  • BoogyBear

    Haha geweldig loving the story xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen