6th
Kee heb een vraagje
Yume + Hidan off Yume en Sasori
Jullie mogen kiezen tot umm Morgen

I'm gonna be a Akatsuki kid
[Yume pov]. Dan als ik wakker word zie ik Asuna's gezicht. 'Waar ben ik en jij'. 'In een grot, Er is nu een zandstorm'. Ik ga zitten en zie dat Sasori bij de ingang staat. 'Wat is er gebeurt'. 'Nouw Sasori sleepte ons mee totdat "pok" hoorde, Toen zag hij dat je bewusteloos was en tilde je op'. 'En ik moest toen maar verder lopen' grijnst ze. Ik sta op en veeg het zand van me kleren af. 'Ooow en Sasori voelt een beetje schuldig over net'. Ik kijk haar vreemd aan. 'Sasori ze is wakker'. Hij draait zich om en loopt naar me toe. 'Fijn dat je weer wakker bent' mompeld hij. 'Ach juaa had vast wat slaap nodig' lach ik. 'Ze is echt een slaapkop hor Sasori'. Er verschijnt een kleine glimlach op zijn gezicht. 'Maar waarom wachten we hier' vraag ik en wrijf over me hoofd. 'Voor de zandstorm, Als we niet wachten raken we verdwaald'. 'Hmmzz' zucht ik. 'Trouwens heb dorst' zeg ik en ga op een steen zitten. 'Hier'. Hij geeft me een flesje. 'Hoe kom je hieraan' vraag ik. 'Verstopt' lacht hij. Ik neem een grote slok en geef hem terug. 'Asuna jij ook wat' vraagt hij. Hij kijkt naar Asuna. 'Ze slaapt'. 'Ooow, Als Asuna een tijdje heeft gelopen valt ze inslaap'. 'Ze kan soms ook echt zo lui zijn'. Ik ga naast Sasori zitten. 'Duss, vertel me eens iets over de Akatsuki'. Verbaast kijk hij me aan. 'Daar hoef ik niks over te vertellen miss kom je erwel bij' zegt hij met een knipoog.
Kee heb een vraagje
Yume + Hidan off Yume en Sasori
Jullie mogen kiezen tot umm Morgen

Reageer (4)

  • xRebel

    hidaaan <33

    1 decennium geleden
  • Ayane

    Sasori,


    ik vind Hidan raar


    beetje later reactie maar ja

    1 decennium geleden
  • Katsumi666

    Yume en hidan!!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • CaroowKiller

    Yume + Hidan!!!!!!!!

    Hidan is Gaaf!!!!

    Ik vin Hidan Gwn Coewl!!!

    Doe Plzz Snel Verder Plzz!!!!

    XxxXCaroow

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen