9th
Have fun ^^
xoxo Anzz

I'm sorry
[Sasori pov].
Snel ren ik naar de akatsuki grot. 'Je komt daar heus niet op tijd' lacht Deidara evil. 'Gomen volgende keer kijk ik of je er echt bent' schreeuw ik. 'Rustig maar ik vergeef je'. Ik weet toch dat hij het niet meent. 'Mij krijg je niet'. Opeens merk ik dat er een rookwolk achter me is. 'Kom hier jij' zegt hij. Hij tild me op en gooit me achterop bij zijn kleivogel. 'Sukkel die je bent, je bent me partner dus ik vermoord je heus niet' lacht hij. Verbaast kijk ik hem aan. 'Meen je dat' vraag ik. 'Nee maar ik krijg je later nog wel' zegt hij. Zuchtend blijf ik zitten.
[Yume pov].
Half slapend lig ik op het bed. 'Zusje word wakker'. Ik doe een oog open en zie Asuna. 'Wat' gaap ik. 'Wakker worden' zegt ze weer. 'Geen zin' zeg ik. Ik doe me oog weer dicht. 'Dan doe ik het wel anders' fluistert ze. 'Ik kan je horen hor'. Ik hoor dat ze wegloopt. 'Ha en weer win ik'. 'Mocht je willen' hoor ik iemand lachen. Ze gooit water over me kop heen. 'Heeii' schreeuw ik boos. Lachend rent Asuna de kamer uit. 'Trut' fluister ik. Snel ren ik achter haar aan.

Reageer (3)

  • xMYxAxDEVILx

    verder plzzz

    1 decennium geleden
  • CaroowKiller

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • Carcass

    Yay leuke serie =]

    snel verder <3

    x Emm

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen