Deel 3..
Zit nu nog vol inspri DINGES xD...
Make it or leave xD...
Sorry teveel suiker op :P...
Je moet voor andere delen even op me serie klikken. Heb allang weer nieuwe gemaakt.

You want me 2 work?.. You lost you're mind hea..
Sizune daaro boven *Misuri's konijntje*...
Misuri pov.
Hotel en Restaurant... Dus jullie willen dat ik ga werken vraag ik met mij mond open. Ja hoezo. Ben een Skater zeg ik stoond. Je hoeft allen te helpen als het te druk wordt zegt Nicola *Da paarse mens achter de balie p.s*. En dat is meestal in de zomer maakt dat meisje met het blauwe haar de zin af. Wie zijn jullie eigenlijk, Ik wijs naar de Groene en Blauwe harige mensjes xD.. Ik ben Hanon zegt ze hyper.. En ik Lina. Als ze haar zin heeft afgemaakt loopt ze onverschillig weg. Die is chagerijnig zeg ik en zucht diep. Ik begin Miku nu echt heel erg te missen. Waar denk je aan vraagt Luchia. Aan een goede vriend van me. Opeens zie ik Miku weer voor me die me een kus op me wang geeft. Ik sla me ogen neer. Kom maar met ons mee zeggen Luchia en Hanon in koor, en pakken mijn koffers. Waar gaan we heen vraag ik als we door de gangen lopen. Naar je kamer zegt Luchia en stopt bij een deur. Als ze de kamer open doet zie ik meteen dat de kamer grijs is met een wit plafon. Een bureau die tegen de muur aanzit is donkergrijs. Het bed is opgemaakt met grijze dekens en een wit kussen. Je had wel gereseveert zegt Hanon en legt een koffer naast mijn bed. Nee het was Miku die had gereseveert voor jou zegt Luchia en gaat tegenover Hanon staan. Dan hoor ik de hele tijd wel-niet-wel-niet. Dan valt me iets op. Ik loop ernaartoe en zie wat het is een CUPPYCAKE. Ooo my god it's a cuppycake gil ik door hun heen.

Reageer (1)

  • xMariss

    super verder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen