Foto bij 004. p.o.v. Sarah

Ik loop naar beneden en schenk een glas dr. Pepper in. 'Mam, is de krant er al? Ik heb hem nodig voor een school project' ik kijk mijn moeder even vragend aan. 'Hoo, ik zie hem al' ik gris de krant uit Liam's handen. 'Danku' zeg ik met een glimlach en sla de krant open. Liam wil nog iets zeggen maar houdt zijn mond. Ik glij met mijn ogen over de bladzijdes heen. Dan zie ik een foto met foto van One Direction erop en een bijpassend artikel. Ik begin het hardop voor te lezen. ' NEWS: ONE DIRECTION DOORGEBROKEN. van onze verslaggever: Daisy Jones. tiener popsenstatie One Direction, is doorgebroken. de groep bestaat uit vijf engelse jongens met allemaal een unieke stem. de namen: Harry Styles, Zayn Malik, Naill Horan, Louis Tomlinson, and Liam Payne. hun stemmen zijn te horen in de fantastische song. What Makes You Beautifull. en hun eerste album is nu uit. one direction zal hun eerste optreden geven in hotel rose. en hebben nu al vele Fans. inclusief hun lieve familie.'' Ik grinnik. ''Zo he, de kneusjes worden populair'' ik steek mijn tong uit naar Liam en Harry. Ik kijk naar mam, ze is meteen helemaal vrolijk. Ze geeft ook alleen maar om Harry. Het is altijd, Harry dit en Harry dat. Maarja, zulke moeders zijn er nou eenmaal. Dan komt Harry achter me staan. 'Ga je straks even mee naar Zayn toe?'. Ik kijk hem even aan. 'Waarom zou ik? Ik heb daar toch niks te zoeken.' Harry gaat weer zitten. 'Hij heeft ook een jonger zusje, Lynn' Ik zucht. ''Misschien, ik kijk nog wel'' Dan sta ik op en loop naar boven met mijn glas dr. Pepper.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen