Foto bij 099-

Omdat jullie het allemaal zo lief vragen... ;)

Laura PoV
Greg keek bijna jaloers naar me toen Georg en ik samen de studio binnen kwamen. 'Waar ben je geweest?' vroeg Gustav. 'Ik kon haar toch niet alleen laten eten, toch?' vroeg Georg op zijn beurt. Gustav haalde zijn schouders op. 'Waarschijnlijk zou dat niet erg vriendelijk zijn.' zei hij met een knipoog naar mij. Het voelde vreemd aan, het was alsof ik terug 6 jaar in de tijd was gegaan, jongens deden alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ik hier rondliep, dat het normaal was dat Georg en ik samen een broodje gingen eten, dat het normaal was om te lachen met mij. Alsof er in 6 jaar niets veranderd was. Thalia wiebelde met haar wenkbrauwen toen we dichter bij waren. 'Was het heel erg leuk?' vroeg ze zacht. ik zuchtte en wou haar eigenlijk slaan, maar blijkbaar vinden mensen het niet leuk als je agressief wordt, dus hield ik me in. 'Hoe was het met TOm?' vroeg ik zacht. Ze lachte. 'Jaloers?' vroeg ze nog zachter. Ik haalde mijn wenkbrauwen sceptisch op. 'Wel, als je het echt wil weten. Zijn vriendin kwam plots de fun verpesten. DIe Blonde barbiepop, Barbara.' zei ze zacht. Ik wist niets van een Barbara af, maar ik haalde mijn schouders op. Tom was mijn probleem niet meer.. Maar later op de middag bleek dat Barbara wel mijn probleem was. Het leek alsof ze me de hele tijd irriteerde omdat ze me boos wou maken, het was zelf zo erg dat ik ging klagen bij de jongens, iets wat ik gezworen had niet te doen. De jongens zelf opzoeken met dingen die niets met mijn opdracht te maken hadden. 'Tom, ik weet niet wat je in die blonde ziet, maar ik hoop dat je op zijn minst kan zorgen dat ze mij niet irriteert.' zei ik toen ik hun repetitieruimte binnen kwam gestormd. Tom zuchtte, ik dacht dat hij zich aan mij ergerde, maar blijkbaar toch niet. 'Barbara, ik heb het je al gezegd, laat hen met rust.' hij zei het op een manier als een volwassene tegen een klein kind. 'Ik ben model, ik interesseer me in mode, en ik vraag me af of je haar wel alles zou toevertrouwen want wat ik gezien heb...' ze zwaaide met haar hand naast haar hoofd.

Reageer (10)

  • XTokioHotelXLov

    kom op eruit gooienn!!

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    snel verder gaan

    super goed geschreven

    tja wat de rest al zegt weg met haar xD

    <3

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Niets wetende van hun verlede...xd

    1 decennium geleden
  • Assje

    Omg! Ik zou haar echt slaan! Ik haat zo'n mensen --'
    Ga je snel verder? (A)
    -xxx-(K)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Smijt haar buiten, Tom!!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen